سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نوروزی عجم: امیدواریم میزبان اردوی تیم ملی بانوان باشیم/ حضو حامیان مالی در ورزش استان سمنان بسیار کم رنگ است

رئیس هیات تکواندو سمنان گفت: پتانسیل برگزاری اردوهای تیم ملی را داریم و امیدوارم این فرصت در اختیار تکواندو استان قرار گیرد.

سعید نوروزی عجم رئیس هیات تکواندو استان سمنان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو اظهار داشت: سال گذشته رویداد های خوبی را در استان سمنان برگزار کردیم که از جمله آن ها می توان به لیگ پومسه در بخش آقایان و بانوان، لیگ کیوروگی (با حضور بیش از 30 تیم که برخی از آن ها از استان های همجوار) در 2 بخش نونهالان - خردسالان و نوجوانان - جوانان اشاره کرد.

او ادامه داد: اتفاقات خوبی در حوزه قهرمانی شاهید بودیم که از مهم ترین آن ها می توان به حضور غزل سلطانی و سعیده نصیری 2 تن از تکواندوکاران خوب سمنانی در اردوی تیم ملی بانوان اشاره کرد. در پاراتکواندو هم امیرحسین علیزاده از استان سمنان در اردوی تیم ملی حضور داشت. یکی دیگر از اتفاقات خوب تکواندو استان سمنان در سال 1401، راهیابی 8 تکواندوکار استان به مرحله دوم انتخابی تیم های ملی آقایان و بانوان بود که می توان آن را یک نکته مثبت در تکواندو سمنان قلمداد کرد. داوران تکواندو استان حضور مستمری در مسابقات لیگ و کشوری فدراسیون دارند و در اکثر مسابقات به قضاوت می پردازند.

رئیس هیات تکواندو سمانان افزود: برای اولین بار از پیشکسوتان، مربیان، داوران و ... تکواندو استان طی مراسمی در اسفند ماه تجلیل به عمل آوردیم. در سال 1401 استان سمنان میزبان مسابقات دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی و مسابقات پسران و دختران تکواندوکار کارگران کشور بود. در گذشته فقط یک تیم از استان در رده نوجوانان حضور داشت که خوشبختانه این تعداد را به 5 تیم افزایش دادیم و یکی از اهداف بنده برای توسعه تکواندو در سمنان نگاه ویژه به باشگاه ها بوده تا از ظرفیت استان برای ارتقای تکواندو در کشور استفاده شود. به عنوان مثال تکواندو شهرستان گرمسار در سال 1401 اهیا شد و در لیگ استانی در گروه دختران تیم گرمسار در سکوی نخست قرار گرفت. هدفمان این است که در سال های آینده در لیگ کیوروگی پسران و دختران تیم های استان با ظرفیت بومی روی سکو بروند.

نوروزی عجم در رابطه با دیدار با هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو بیان کرد: گفت و گوی خوبی با رئیس فدراسیون داشتیم و گزارشی از عملکرد و برنامه های آتی هیات استان را ارائه کردم و با حمایت های خوبی از سوی ساعی مواجه شدم که امیدوارم روز به روز بتوانیم در تکواندو استان پیشرفت داشته باشیم.

نوروزی عجم در خصوص برنامه های هیات تکواندو استان برای سال 1402 گفت: ظرف یک ماه آینده، میزبان رئیس فدراسیون خواهیم بود و مجمع سالیانه هیات تکواندو استان را برگزار می کنیم؛ همچنین قرار شده تا میزبان یک دور اردوی تیم ملی دختران باشیم و امیدوارم که این اتفاق رخ دهد. برای برگزاری لیگ استانی فرخوان خواهیم داد تا با شروع فصل تابستان این مسابقات را هم برگزار کنیم. البته اولویت اول ما برگزاری لیگ کیوروگی و پس از آن لیگ پومسه است. نقش حمایتی ما از قهرمانان تکواندو استان نسبت به سال گذشته بیشتر انجام خواهد شد.

رئیس هیات تکواندو سمنان در خصوص حمایت حامیان مالی از این رشته ورزشی در استان بیان کرد: حامیان مالی نه تنها در تکواندو بلکه در سایر رشته های ورزشی استان متاسفانه ورود نمی کنند و حتی گاها پیش آمده که برخی ها که به دنبال لطمه زدن به تکواندو ایران هستند باعث خواهند شد تا حامیان مالی از سرمایه گذاری در این رشته منصرف شوند. اداره کل ورزش استان در مدت 2 سال و نیمی که به عنوان ریاست هیات تکواندو سمنان انتخاب شده ام، انصافا حمایت خوبی از ما داشته اند و برای قهرمانان استان هم سنگ تمام گذاشته اند. بارها شده درخواست های هیات انجام نشده اما درخواست های قهرمانان استان در اولین فرصت انجام شده که این مورد قابل تقدیر است.

نوروزی عجم در رابطه با خانه تکواندو استان سمنان گفت: سال گذشته و پس از 12 سال از احداث خانه تکواندو استان سمنان بحث مزایده آن مطرح شد که با پیگیری از حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و استاندار سمنان، در نهایت باعث شد که ما ترک تشریفات قانونی را دریافت کنیم و این پیگیری های باعث شد تا سایر هیات های ورزشی استان هم سالن های اختصاصی خود را در اختیار بگیرند. از لحاظ تجهیزات هم خانه تکواندو استان دارای 2 دستگاه جدید کیوروگی و پومسه است، همچنین سه زمین تمرین  فعال داریم و در مجموع از شرایط ایده عال و خوبی را برخوردار هستیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده