سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ماه؛

دوره هماهنگی سالیانه داوری کیوروگی برگزار می شود

دوره هماهنگی سالیانه داوری کیوروگی استان تهران  در دو گروه زنان و مردان  پنجشنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد .

به گزارش روابط عمومی  فدراسیون تکواندو و به نقل از سایت هیات تکواندو استان تهران؛ دوره هماهنگی سالیانه داوری کیوروگی به منظور آشنایی با آخرین قوانین داوری جهت قضاوت در مسابقات کشوری و استانی  با حضور ۶۴۴ داور در کلیه درجات در دو سالن شهید کبکانیان و زنده یاد سید سعید مهمین به صورت تئوری و عملی  برگزار می گردد.

براساس اعلام کمیته آموزش استان،دوره هماهنگی سالیانه داوری در بخش بانوان روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه  در درجات بین المللی، ملی، یک و دو در سالن شهید کبکانیان و درجه سه در سالن زنده یاد سید سعید مهیمن زیر نظر اساتید ” مریم عربی و زهرا شهریاری” برگزار می شود.

همچنین سمینار هماهنگی سالیانه داوری در بخش مردان جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه در درجات بین المللی،ملی و یک در سالن شهید کبکانیان و درجات دو و سه  در سالن تکواندو زنده یاد سید سعید مهیمن زیر نظر اساتید ” حافظ مهدوی و حمید اسدالهی” برگزار می گردد.

گفتنی است حضور کلیه شرکت کنندگان جهت شرکت در دوره هماهنگی با لباس رسمی تکواندو ( توبوک سفید)و بانوان با مقنعه و پوشش کامل می باشد و همراه داشتن کارت ملی برای کلیه شرکت کنندگان جهت احرائز هویت الزامی است.

حضور جهت ثبت نام ازساعت ۷ الی ۸ صبح است و شروع کلاس راس ساعت ۸ صبح می باشد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده