سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

در حاشیه نشست هم اندیشی مربیان فرهنگی کمیته پارالمپیک؛

تقدیر از مسئول و مربی فرهنگی فدراسیون تکواندو

 نشست هم اندیشی مربیان فرهنگی همکار با کمیته ملی پارالمپیک با دکتر غفور کارگری، رییس کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، در نشست فوق که به میزبانی کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد؛ دکتر کارگری، رییس، دکتر جوانمرد، سرپرست دبیر اجرایی، حجت الاسلام و المسلمین حسینی مرادآبادی، مدیر فرهنگی کمیته ملی پارالمپیک، حجت الاسلام و المسلمین علی احدی، مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و جمعی از مربیان فرهنگی همکار با کمیته ملی پارالمپیک حضور داشتند. 

در ابتدای این نشست نمایندگان مربیان فرهنگی در بخش بانوان و آقایان دیدگاه ها، پیشنهادات، دغدغه ها و ... خود را با رییس کمیته در میان گذاشتند.

در ادامه دکتر کارگری، رییس کمیته، ضمن قدردانی از تلاشهای صورت گرفته در خصوص برگزاری دوره های مربی گری فرهنگی که باعث حضور موثر نمایندگان فرهنگی در تیم ها شده است، خاطر نشان کرد: با زحمات مربیان عزیز و مدیریت جناب آقای دکتر حسینی مرادآبادی، اتفاق مبارکی در عرصه  ورزش پارالمپیک  رخ داده که علاوه بر استمرار، می بایست در بدنه ورزش منتشر بشود.

وی افزود: موضوع فرهنگ در ورزش را یک حرکت نمادین و الزام سازمانی نمی دانیم. این دید از آموزه های دینی، تاکیدات بزرگان دین و به ویژه دیدگاه های مقام معظم رهبری نشات گرفته است.

رییس کمیته ملی پارالمپیک گفت: در پیامهای که از سوی مقام معظم رهبری برای موفقیت های ورزش جانبازان و معلولین صادر می شود، دو بعد وجود دارد ، یکی تشکر از اقدامات نمادین فرهنگی و دوم انتظارات و مطالبه ای که در این خصوص وجود دارد. 

دکتر کارگری خاطر نشان کرد: اصل و اساس در کار فرهنگی می بایست متمرکز برنتیجه و برآیند باشد. متاسفانه بسیاری از اقدامات فرهنگی که در سطح کشور انجام می شود بر این اصل استوار نیست و به شکل و ظاهرو فرآیند بیشتر از نتیجه آن توجه می شود و  اگربه ماحصل توجه بیشتری داشته بایشیم در متدولوژی ما نیز تاثیر گذار خواهد بود.

وی ادامه داد: به دلیل پیچیده بودن مسائل فرهنگی پیشنهاد می شود حتما اتاق فکری با حضور مربیان فرهنگی برتر کشور تشکیل شود و به صورت چالشی و جدی مباحث مورد بررسی قرار گیرند.

دکتر کارگری افزود: برای مسائل فرهنگی سه راهبرد عمده را پیشنهاد می کنم اول وصل نمودن ورزشکار و مربی به مراکز فرهنگی مانند مساجد، هیاتها، بسیج و ... دوم ایجاد پیوند قلبی و عاطفی با ورزشکار به عنوان مخاطب و سوم به کارگیری ظرفیت های چهره های برتر و ستاره ها که به عنوان الگو دارای مقبولیت هستند.

وی خاطر نشان کرد: سیاست های مهم فرهنگی کمیته ملی پارالمپیک را می توان در این موارد خلاصه کرد؛ ایجاد همزاد پنداری میان مربیان و ورزشکاران، ایجاد رفاقت و صمیمیت حقیقی با ورزشکار، توجه به اثر گذاری مربی بر ورزشکاران، مختصرو جذاب بودن اقدامات فرهنگی، تدبیل نمودن ورزشکاران و مربیان به عناصر کنشگر فرهنگی، واگذاری مسئولیت ایجاد نظم و مقررات به بخشهای اداری و خارج ساختن بخش فرهنگی از این امر، استمرار ارتباط فرهنگی با ورزشکاران بعد از مسابقات و اردوها، ایجاد دغدغه مندی، عاملیت، آگاهی و نشاط در ورزشکاران .

رییس کمیته ملی پارالمپیک در پایان گفت: نشانه موثر و موفق بودن اقدامات فرهنگی آن است که مخاطب به دنبال ما باشد. اگر مخاطب به دنبال کننده تبدیل شود و اشتیاق به ارتباط مجدد داشته باشد، این امر نشان دهنده موفقیت اقدامات انجام شده است.

در پایان این نشست از سیده کلثوم حسینی در بخش بانوان و حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین کارگر در بخش آقایان به عنوان مربیان برتر فرهنگی و نیز از محمد کشاورز نوری به عنوان مسئول فرهنگی برتر در میان فدراسیون های همکار، تقدیر بعمل آمد.

 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده