سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

اطلاعیه فدراسیون تکواندو در خصوص رقابت های بین المللی امارات

در پی انتشار اخباری در خصوص حضور برخی تکواندوکاران کشورمان در رقابت های بین المللی امارات، فدراسیون تکواندو اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت های فوق تحت عنوان (DUBI OPEN 2023) قرار است طی روزهای 28 و 29 اردیبهشت ماه (18-19 May) در شهر دبی برگزار شود. رقابت های (DUBI OPEN 2023) در تقویم فدراسیون جهانی ثبت نشده و دارای گرید نیست.

ضمن اعلام اینکه فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران هیچگونه ارتباطی با برگزاری چنین مسابقات نداشته و رئیس فدراسیون نیز برنامه ای برای حضور در مراسم افتتاحیه و یا اختتامیه آن ندارد. به اطلاع آن دسته از تکواندوکاران کشورمان که قصد دارند با پرداخت هزینه ای خارج از عرف جهت شرکت در رقابت هایی این چنینی که فاقد اعتبار بین المللی است، اقدام کنند می رساند؛ حضور تکواندوکار و مربی در رویدادهای بین المللی مانند سایر ورزش ها منوط به اخذ مجوز شورای برون وزارت ورزش و طی مراحل قانونی آن است.

بر همین اساس ضمن هشدار به تکواندوکاران شرکت کننده و برخی عوامل ایرانی برگزار کننده این تورنمنت، که تاکید می گردد فاقد اعتبار بین المللی است،  به اطلاع می رساند مسئولیت عواقب اعزام و دریافت هزینه از تکواندوکاران بر عهده ایشان  خواهد بود.

ضمن اینکه با شرکت کنندگان در تورنمنت های مختلف بدون  مجوز شورای برون مرزی اعم از تکواندوکار و مربی و همچنین افراد سودجویی که در پی فریب تکواندوکاران و دریافت هزینه های سنگین جهت شرکت در تورنمنت هایی از این قبیل می باشند، برخورد قانونی خواهد شد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده