سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

اولین جلسه هماهنگی کمیته های تکواندو مازندران برگزار شد

کمیته های تکواندو استان مازندران در اولین نشست سال 1402 گردهم آمدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل هیات تکواندو استان مازندران، اولین جلسه کمیته های تکواندو مازندران صبح روزگذشته (چهارشنبه 6 اردیبهشت ماه) با حضور فیض اله نفجم رئیس، فاطمه میردار نایب رئیس بانوان، سعید نجفدری نایب رئیس آقایان، حسین ربیعی دبیر، قربانعلی براری مسئول غرب تکواندو مازندران در دفتر هیات تکواندو مازندران برگزار شد.

در این جلسه مرتضی محمدپور و مانا شاه بهرامی (مسابقات)، علیرضا میرزایی و معصومه اکبری (آموزش)، ایمان اکبرزاده و شبنم میرزایی (داوران)، باقرملایی (پومسه)، مهرداد ساعدی و ابراهیم واحدی (آزمون)، سبحان ولی زاده (قضایی)، یوسفعلی حاجی پور (فنی) و هادی قاسمی (استعدادیابی) حضور داشتند.

ابتدای جلسه فیض اله نفجم رئیس هیات استان ضمن تبریک سال نو و خیرمقدم به حضار، با اشاره به کلیه فعالیت های مهم در بخش های مختلف از یکایک افراد فعال هیات تشکر و قدردانی کرد.

نفجم با اشاره به بخشی از فعالیت های مهم بیان کرد: سال 1401 بعد از کرونا سال بسیار پربار و پرترافیکی برای استان بود و تمام کمیته ها نهایت تلاش خود را کردند، به خصوص در بخش مسابقات به جهت برپایی منظم مسابقات و لیگ استان که شامل حضور ملی پوشان در رده جوانان و بزرگسالان بود و کمیته داوران به عنوان کمیته مرتبط و هماهنگ با مسابقات، همینطور کمیته آموزش بابت برگزاری 12 دوره آموزشی در طی سال، در بخش کمیته آزمون تعداد بالای شرکت کنندگان و ایجاد انگیزه در آن بخش، برپایی مسابقات مختلف و شکوفایی استعدادهای جدید در بخش پومسه بخاطر فعالیت خوب کمیته مربوطه و … تنها بخشی از رویدادها و فعالیت های مهم بوده که شاهد اتفاقات خوب در استان شده است.

در پایان نفجم از تمام کمیته ها خواستار برنامه مدون و بلند مدت در طول سال 1402 شد تا با همکاری و تعامل کمیته های مرتبط با یکدیگر و با هیات استان فعالیت پویا و منظمی داشته باشند.

در نهایت یکایک کمیته ها برنامه و پیشنهادات خود را ارائه دادند و تا فعالیت تکواندو استان بعد از دوره های هماهنگی به مرحله اجرا برسد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده