سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

اطلاعیه فدراسیون تکواندو در خصوص دیجیتال کارت تکواندو

پس از برگزاری جلسه ای با حضور عوامل مرتبط با دیجیتال کارت تکواندو و بررسی موضوعات مختلف، از جمله مشکلات عنوان شده توسط برخی مربیان، اطلاعیه ای در همین خصوص صادر شد.  

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، این جلسه به ریاست دکتر اصفر رحیمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون، نماینده بانک عامل، نماینده کمیته مربیان و مدیر روابط عمومی فدراسیون تکواندو تشکیل و بیش از دو ساعت در خصوص مسائل مختلف بررسی و تبادل نظر گردید که در پایان اطلاعیه ای به شرح ذیل صادرشد:

به اطلاع جامعه بزرگ و فهیم تکواندو می رساند، نکته مهم و اساسی که در خصوص دیجیتال کارت تکواندو نادیده گرفته شده، موضوع هویتی بودن کارت فوق می باشد. در واقع دیجیتال کارت تکواندو، از این پس کارت شناسایی ملی تکواندوکاران  اعم از ورزشکار، مربی، داور و ... است که جهت احراز هویت مورد استفاده قرار گرفته و در رویدادهای رسمی از جمله مسابقات، دوره های آموزشی، هماهنگی و ... به عنوان ID کارت محسوب خواهد شد. بر همین اساس جهت شرکت در رویدهای پیش رو از جمله مسابقات نوجوانان انتخابی تیم ملی و دوره های هماهنگی مربیان همراه داشتن کارت فوق مورد نیاز است. 

ثبت نام و دریافت دیجیتال کارت تکواندو تنها یک بار مستلزم پرداخت 500/000 ریال (هزینه فوق مربوط به سال 1401) می باشد که پس از صدور، رایگان به آدرس ثبت شده توسط تکواندوکار ارسال می گردد. از مبلغ فوق  360/000 ریال هزینه چاپ و صدور کارت می باشد. در موارد بعدی در صورت مفقودی تنها 30/000 ریال (سه هزار تومان) هزینه صدور و ارسال  مجدد توسط بانک عامل دریافت خواهد شد. ضمن اینکه در سالهای آتی هم نیاز به شارژ نداشته و نخواهد داشت. 

جهت رفع دغدغه مربیان در خصوص پاک شدن سوابق شاگردان خود از بانک اطلاعاتی، شرایط ثبت نام اولیه تکواندوکاران توسط مربی مربوطه  فراهم شده است. در همین خصوص کلیه مربیان می بایست با ورود به بانک اطلاعاتی ثبت نام اولیه شاگردان ثبت شده خود را به صورت جداگانه انجام داده و پس از پرداخت هزینه مربوطه، لینک دریافتی را در اختیار شاگردان خود قرار داده تا تکواندوکار مراحل ثبت نهایی را بر روی اپلیکیشن فردا بانک طی کرده و کارت خود را از طریق پست دریافت کند. شایان ذکر است در مدت زمان رسیدن کارت به دست مربی، داور یا تکواندوکار می توانند با مراجعه به اپلیکشین از وضعیت ثبت نامی خود مطلع شده و در صورت نیاز جهت احراز هویت استفاده نمایند. 

  ثبت نام و دریافت دیجیتال کارت زمانی برای تکواندوکار الزام پیدا می کند که بخواهد در اولین فعالیت رسمی خود در تکواندو اعم از شرکت در دوره های آزمون ارتقا کمربند و یا مسابقات استانی و کشوری شرکت نماید. با اتخاذ این تصمیم نگرانی  مربیان در خصوص احتمال کاهش استقبال از کلاس های آموزشی ویژه فصل تابستان نیز برطرف گردید. 

در پایان ضمن تشکر و قدردانی از کلیه مربیان بابت تلاش برای بسط و گسترش تکواندو در جای جای میهن اسلامی، فدراسیون تکواندو انتظار دارد مربیان محترم و کوشا جهت جلوگیری از مشکلات آتی نسبت به تسریع در ثبت نام  خود و  شاگردان مربوطه جهت دریافت دیجیتال کارت تکواندو که همان کارت شناسایی تکواندوکار می باشد، اهتمام ورزند. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده