سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مراسم تجلیل از اعضای هیات رئیسه و کمیته های هیات تکواندو استان البرز

مراسم تجلیل از اعضاء هیات رئیسه و کمیته های هیات تکواندو استان البرز در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان این استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، برگزاری جلسه تجلیل از اعضاء هیات رئیسه و کمیته های هیات تکواندو استان البرز روز شنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۲ در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

در ابتدای جلسه ابوالقاسم حسن زاده بنیان گذار تکواندو استان با تشکر و قدردانی از مساعی شبانه روزی ارکان هیات گفت: مسئولین به عنوان ستون های اصلی طی 6 ماهه گذشته با وجودی مسدودی حساب مالی عملکردی شفاف و قابل قبول را به جا گذاشت.

وی در ادامه گفت: در این مقطع زمانی از همه جمع حاضر به عنوان مسئولان کمیته ها می خواهم با همراهی و یاری رساندن به مسئولان شاهد ادامه روند رو به رشد باشیم.

حسن زاده افزود: با توجه به فشردگی و حجم بالای فعالیت ها قائدتا کمی و کاستی هایی نیز در روند کار بود اما با نگاهی تیزبین میتوان به این مدیریت احسنت و خدا قوت گفت.

بنیان گذار تکواندو البرز تصریح کرد: نوید خبرهای خوشی را در ماه های آتی می دهیم. همواره اعتقاد به تشویق و تنبیه داشتیم و در این برهه تجلیل خواهیم کرد از زحمات شما عزیزان تا انشالله در سال جاری شاهد اجرای برنامه های بیشتر و مفید تری باشیم. وجود سرمایه های مانند ارکان و پایه های اصلی هیات مایه عزت من است،همیشه به خاطر داشته باشید سر،چشم و گوش که از فلسفه های پومسه میباشد می تواند زمینه صعود و سقوط را فراهم اورد پس از آن به نحو شایسته استفاده نماییم.

در ادامه محمد انصاف دوست رئیس هیات تکواندو  گفت : امروز در کنار هم جمع شدیم تا از زحمات همه عزیزان که ما راه در 6 ماهه اخیر در پیشبرد اهداف یاری نموده اند قدرانی به عمل آوریم.

سکان دار تکواندو البرز افزود: مهمترین کار ما در طی 6 ماهه گذشته در اختیار قرار گرفتن خانه تکواندو می باشد تا خانواده فرهیخته تکواندو در این خصوص دغدغه ای نداشته باشد‌

وی ادامه داد : در خصوص امکانات سخت افزاری و نرم افزاری به خودکفایی رسیدیم و بابت ملزومات اداری و برگزاری مسابقات و رویدادهای مختلف نیازی به اجاره کردن نداریم. عملیات بهسازی و بازسازی خانه تکواندو در طی چند ماهه همزمان در حال انجام بوده است تا بتوانیم فضایی شایسته و در خور تکواندو پر افتخار البرز داشته باشیم.

این مسئول تصریح کرد: در جهت حفظ حرمت و تکریم جامعه داوری اقدام به ساخت محلی مناسب بابت برگزاری جلسه هماهنگی داوران کردیم.

انصاف دوست گفت: با رای اعتمادی که اعضا مجمع به بنده دادند بر حسب وظیفه در شش ماهه گذشته عملکردی به میزان چهار سال را ثبت کردیم.

رئیس هیات تکواندو ادامه داد: از کمیته های فعال هیات صمیمانه تشکر می کنم و امیدوارم دیگر کمیته ها نیز در سال جاری به جرگه این عزیزان بپیوندند.

انصاف دوست با تاکید فراوان بر رعایت اصول فنی و اخلاقی در سطح باشگاه ها گفت: از مربیان استان می خواهم با احترام به قوانین جاری باشگاه داری به اداره کلاس های خود بپردازند و با جلوگیری از برگزاری کلاس های مختلط زمینه های اخطار و پلمپ باشگاه ها را در این خصوص از بین ببرند.

کوروش رجلی نایب رئیس هیات تکواندو استان البرز هم در این مراسم صحبت هایی را انجام داد.

رجلی بیان کرد: بر حسب ادای دین به استانم و بلاخص رشته محبوب تکواندو در رکاب دیگر عزیزان به صورت شبانه روزی وقت گذاشته ام تا ماحصل آن ایجاد سیر صعودی برای تکواندو باشد. از نقطه نظرات همه دوستان،دست اندکاران و متخصصین امر استقبال می نماییم و درب خانه تکواندو همیشه به روی عزیزان باز است. در آن برهه از مجموع خانواده بزرگ تکواندو میخواهم با رویکرد و نگاهی دلسوزانه و خدمت بی منت ما را یاری نمایند تا بتوانیم با استفاده از تجربیات ارزشمند شما بهترین اتفاقات را در استان مدعی و تکواندوخیز البرز رقم بزنیم.

این مسئول افزود: خوشبختانه قسمت اصلی افزایش امکانات سخت افزاری و بازسازی به پایان رسیده است کما اینکه در حال حاضر نیز تیم های مختلف کاری در حال عملیات فنی و بهسازی است.

رجلی گفت: بنا داریم در سال جاری برنامه های تدوین شده را هم گام با تقویم ورزشی تعبیه شده به مرحله اجرایی برسانیم. از تمامی مربیان و داوران و بازیکنان ملی خود تمام قد دفاع میکنیم و در پی احقاق حقوق آنها هستیم زیرا شایستگی و توانمندیهای این عزیزان بر کسی پوشیده نیست.

وی در پایان با تجلیل از عملکرد کمیته های پویای استان گفت: امیدوارم در سال جدید شاهد افزایش برنامه های با کیفیت و کمیت در سطح استان باشیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده