سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

ندایی: بعد از چند سال غیبت، به لیگ نقش جهان برمی گردیم

کیکاووس ندایی با تشریح برنامه های خود برای ارتقا سطح تکواندو استان هرمزگان گفت: تکواندو هرمزگان در سال های گذشته رو به افول بوده است و ان شالله به کمک بزرگان این رشته تکواندو استان دگرگون خواهد شد.

کیکاووس ندایی رئیس هیات تکواندو استان هرمزگان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو اظهار کرد: ابتدا باید از هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو که به من اعتماد کرد، تشکر کنم. انشاالله بتوانیم با رهنمود های همکاران عزیزمان در فدراسیون تکواندو، گام موثری در پیشبرد اهداف فدراسیون در استان هرمزگان برداریم.

او ادامه داد: استان هرمزگان در قدیم ملی پوشان خوبی در تکواندو داشته اما در چند سال اخیر این آمار رو به افول رفته  است که امیدواریم با حمایت های رئیس فدراسیون و پیشکسوتان تکواندو هرمزگان، بتوانیم به روزهای گذشته خود بازگردیم.

ندایی در رابطه با برنامه های هیات تکواندو هرمزگان برای سال جدید گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده  قصد داریم در تمام رده های سنی تیمداری کنیم و حضور در رقابت های لیگ نقش جهان یکی از همین برنامه هاست تا پس از چند سال غیبت بتوانیم به مسابقات لیگ برگردیم. به امید خدا با ایجاد زیرساخت های این رشته در استان هرمزگان، بتوانیم در سال های آینده هم در لیگ برتر تیمداری کنیم.

وی ادامه داد: مسئولان در اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان قول های مساعدی داده اند که در امر زیر ساخت ها به ما کمک شود؛ در تلاش هستیم تا این موضوع هرچه سریعتر انجام شود. از جمله بازسازی خانه تکواندو هرمزگان یکی از اهداف ما است. ایجاد زیر ساخت و بستر مناسب در جزیره قشم با همکاری های لازم با معاونت منطقه آزاد قشم که صورت گرفته، بتوانیم پایگاه تکواندو در این جزیره ایجاد کنیم.

رئیس هیات تکواندو هرمزگان در پایان گفت: در خصوص مدرسین و مربیان هم قول های خوبی از سمت فدراسیون به ما داده شده که بتوانیم کلاس هایی برگزار کنیم تا سطح دانش مربیان افزایش یابد و نهایتا در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان شاگردان خوبی را به تکواندو ایران تحویل دهیم. استان هرمزگان در گذشته تکواندوکارانی مانند برادران دانش را تحویل تکواندو ایران داده است که امیدواریم با حمایت هایی که صورت می گیرد باز هم شاهد درخشش تکواندو استان باشیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده