سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مقانلو: از عملکرد بازیکنان رضایت دارم/ هوشمندانه حرکت می کنیم

سرمربی تیم ملی تکواندو در آستانه آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی گفت: مسابقات گرند اسلم باعث ارزیابی بهتری از تکواندوکاران شد تا بتوانیم ادامه تمرینات را پیش ببریم.

بیژن مقانلوسرمربی تیم ملی تکواندو آقایان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندوبا اشاره به عملکرد تکواندوکاران کشورمان در این رقابت هابیان کرد: مسابقات گرند اسلم به عنوان یکی از راه های کسب سهمیه المپیک طی 2 مرحله در سال 2023 برگزار می شود که خوشبختانه در مرحله اول ما مجوز حضور 10 تکواندوکار را از مرحله انتخابی به دست آوردیم و در رقاب تهای نهایی هم تکواندوکاران سعی کردند از این فرصت نهایت بهره را ببرند.

وی ادامه داد: برخی از تکواندوکاران با توجه به فرصت کوتاهی که بین 2 مسابقه داشتیم توانستند ریکاوری خوبی را انجام دهند اما برخی دیگر با توجه به شرایط بدنی خود به این مهم دست پیدا نکردند. در مجموع از عملکرد همه تکواندوکاران رضایت دارم. همه اعضای تیم با تمام توان خود به مصاف حریفان رفتند و به تمام آن ها خداقوت و خسته نباشید می گویم. امیدوارم در مسابقات آتی نتایج بهتری بگیرند چرا که معتقدم این تیم از ظرفیت قابل قبولی برخوردار است. ما باید از این به بعد هوشمندانه تر حرکت کنیم تا از فرصت ها استفاده کنیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو افزود: در فینال گرند اسلم این دوره ما یک مدال طلا در وزن 80+ کیلوگرم، یک مدال نقره و یک برنز در وزن 68- کیلوگرم و یک مدال نقره در وزن 80- کیلوگرم کسب کردیم. معدل نتیجه 2 گرند اسلم سهمیه ششم رقابت های المپیک 2024 پاریس را به دست می آورد. ما در 3 وزن شرایط خوبی داریم و امیدوارم در مرحله بعدی این مسابقات تکواندوکاران از مدال هایی که در این دوره به دست آوردند در آنجا هم استفاده لازم را ببرند و نهایتا سهمیه ششم المپیک را کسب کنیم. گرنداسلم یکی از راه های  رسیدن به المپیک است و البته سیستم رنکینگ هم داریم و به امید خدا تکواندوکاران امتیازات لازم را در مسابقات پیش رو به دست می آورند تا از این راه هم بتوانیم مجوز حضور در پاریس را کسب کنیم. جا دارد از تمام خانواده تکواندو به خصوص رئیس فدراسیون که همیشه باعث دلگرمی ما بوده اند تشکر کنم.

مقانلو در خصوص برنامه های پیش رو تیم ملی بیان کرد: تا قبل از رقابت های جهانی باکو 6 مرحله اردو برگزار خواهیم کرد. به امید خدا ازتکواندوکاران دعوت شده امروز(شنبه 19 فروردین ماه) به اردو آماده و تمرینات از صبح فردا آغاز می شود. اواخر هفته دوم فروردین ماه سعی خواهیم کرد مسابقات انتخابی را برگزار کنیم تا نفرات اعزامی به مسابقات جهانی مشخص شوند. یک هفته بعد از رقابت های جهانی، مسابقات گرندپری رم را در پیش داریم؛ با توجه به شرایط رنکینگ، برخی از تکواندوکاران  لب مرز هستند و با علم به اینکه هر ماه ازبازیکنان امتیاز کسر می شود، بررسی خواهیم کرد که بتوانیم نفراتی که امتیاز کمتری دارند در یک تورنمنت شرکت کنند و بتوانیم تعداد نفرات بیشتری را به گرندپری اعزام کنیم.  

سرمربی تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: رقابت های گرند اسلم فرصتی بود که ما ارزیابی خوبی از بازیکنان داشته باشیم و این مسابقات 100 درصد روی مسابقات انتخابی جهانی تاثیر گذار خواهد بود. قطعا با اعضای کادرفنی صحبت خواهم کرد تا در مسابقات جهانی، بهترین عملکرد را داشته باشیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده