سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تحقق وعده های پیشرفت و بازگشت تکواندو به اوج در استان البرز

طی نشست خبری مسئولان با اصحاب رسانه البرز عملکرد یک ساله هیات تکواندو البرز تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، نشست خبری مسئولان هیات تکواندو استان البرز با اصحاب رسانه و ارباب جراید استان البرز روز سه شنبه 16 اسفند ماه 1401 در هیات تکواندو استان البرز برگزار شد.

در این نشست که با حضور محمد انصاف دوست رئیس، ،فرهاد اصلانی دبیر ، کوروش رجلی نائب رئیس آقایان و سیده زهرا صمدیان نائب رئیس بانوان هیات تکواندو استان البرز و خبرنگاران خبرگزاری ها،نشریات مکتوب،صدا و سیما و رادیو برگزار شد مسئولین به ارائه گزارش عملکرد هیات طی 10 ماه گذشته پرداختند و پاسخگوی پرسش های خبرنگاران نیز بودند.

محمد انصاف دوست رئیس هیات تکواندو ضمن خیر مقدم به اصحاب رسانه گفت: بسیار خرسندم که در جمع فرهیخته رسانه  حضور دارم و از همراهی همیشگی عزیزان تشکر و قدردانی می کنم.

وی در ادامه گفت: از زمان قبول مسئولیت ریاست هیات با کمک کادر پرتلاشم در راس، برنامه های متعددی برنامه ریزی و اجرایی شد که مهمترین آن اختصاص سالن البرز به عنوان خانه تکواندو برای صاحبان اصلی یعنی تکواندوکاران استان بود که این مهم در سایه پیگیری و مساعدت های مسئولین ارشد ورزش استان رقم خورد.

انصاف دوست در ادامه گفت: با توجه به مسدود بودن حساب مالی هیات جهت انجام پروسه های اداری ،از اجرای برنامه هایمان غافل نبودیم و سعی کردیم  در این مدت نیز خدمات شایانی به خانواده بزرگ تکواندو استان ارائه دهیم.

سکان دار تکواندو البرز افزود: در تاریخچه تکواندو استان البرز 139 تکواندوکار موفق به کسب سکو های المپیک،جهانی،آسیایی و بین المللی گردیدند که از آمار مذکور 25 نفر در سال جاری موفق به این مهم شده اند و طبق محاسبات سهم تکواندوکاران در سال جاری 18 درصد از کل نفرات افتخار آفرین بوده است.

رئیس هیات تکواندو تصریح کرد:   در ابتدای امر با وجود کمبود امکانات سخت افزاری در 8 ماه اخیر ده لیگ استان در رده های سنی مختلف در دو بخش آقایان و بانوان استارت زدیم اما رفته رفته با جذب اسپانسرهای مالی و مساعدت های دوستان موفق به تهیه کلیه امکانات ملزوم برگزاری مسابقات شدیم .

ضمن آنکه با شرایط موجود با انعقاد تفاهم نامه های همکاری میزبانی تیم های منتخب کشور های روسیه، ارمنستان و پاکستان را داشتیم، در بخش داخلی نیز تیم های ملی نونهالان و نوجوانان اردوی تمرینی خود را در البرز برگزار کردند.

با یاری خداوند و تلاش  شبانه روزی دبیر ، نائب رئیسان هیات و اعضاء کمیته های استان موفقیت های در خور و شایان توجه ای در تکواندو رخ داده است، کسب 6 کاپ و 105 مدال رنگارنگ  در رقابتهای قهرمانی کشورو 51 مدال در آوردگاه های بین المللی گوشه ای ازافتخارات  هیات پرافتخار تکواندو  با بیش از 64 هزار نفر عضو ثبت شده می باشد.

در ادامه این نشست فرهاد اصلانی ضمن خوش آمدگویی به جمع حاضر خبرنگاران گفت: خوشبختانه آمار و اخبار ارائه شده  در کلیه زمینه ها گویاس و از نگاه تیزبین اصحاب رسانه دور نخواهد ماند.

همه هم و غم بنده و مسئولین  در طی چند مایی که در جایگاه دبیری استان مشغول به فعالیت می باشم اعتلاء نام و آوازه تکواندو البرز بوده است و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نکردیم.

وی با اشاره به آمار قابل تامل اردو نشینان و مربیان ملی البرز افزود: 44 نفر از تکواندوکاران استان البرز در طی سال در اردوهای ملی حضور داشتند و 8 مربی مجرب البرزی نیز به عنوان سرمربی و مربی ملی افتخار همکاری با فدراسیون تکواندو  و هدایت تیم های ملی را بر عهده داشتند که این آمار کم نظیر می باشد،به صورتی که سه تن از مربیان ملی ما طی شش ماه اول عنوان بهترین مربی ها را در آوردگاه آسیایی کسب کردند،ضمن آنکه برای جذب تکواندوکاران در تیم های ملی در کلیه شرایط از بازیکنان البرزی حمایت کرده ایم.

اصلانی ادامه داد: شیوع ویروس کرونا در دو سال گذشته صدمات جبران ناپذیری بر پیکره ورزش و به تبع تکواندو استان وارد کرد،مهمترین برنامه ما در این مسیر احیا مجدد تکواندو استان و تزریق خون تازه به شریان این ورزش المپیکی بود که خوشبختانه آمار موجود نشان دهنده این است  در این مسیر موفق بوده ایم.

دبیر هیات تکواندو خاطر نشان ساخت: طی این مدت از موضوع آموزش و کلاس های ارتقاء و کارگاه ها غافل نبودیم و 15 دوره داوری و مربیگری در سطح استانی و کشوری برگزار کردیم.

وی با گریزی بر عملکرد حوزه روابط عمومی که مسئولیت مستقیم انعکاس همه فعالیت های هیات را دارد گفت: اخبار این هیات در فضاهای مجازی سایت، اینستاگرام، واتس آپ،تلگرام و گپ بارگذاری و انتشار می یابد که در مجموع 16 هزار نفر در فضاهای مذکور عضو می باشند، بنا بر آمار ثبت شده 366 خبر در سایت هیات و از این تعداد 217 خبر در سایت فدراسیون و 278 خبر در کانال تلگرامی اداره کل ورزش و جوانان درج گردیده است،ضمنا 83 گزارش تصویری نیز جهت بهره برداری و رویت عزیزان روی سایت خبری هیات بارگذاری شده است و و در سال جاری 186 پست و 847 استوری در صفحه اینستاگرام به نمایش گذاشته شده است.

قهرمان اسبق جهان و دبیر فعلی هیات در پایان سخنان خود گفت:  از زمان حضورمان در هیات استان به کلیه وعده و قول های داده شده عمل کردیم و شرایط حاضر گواه بر این مدعاست.

کوروش رجلی نائب رئیس آقایان با قدردانی از حضور ارزشمند خبرنگاران ورزشی استان گفت:طی 10 ماه سال جاری تلاش فوق العاده ای  از سوی ارکان هیات صورت پذیرفته که ماحصل آن در دسترس شما عزیزان می باشد.

قهرمان اسبق جهان و مربی فعلی تیم ملی افزود: از کلیه عزیزان در عرصه رسانه میخواهیم در نشر اخبار هیات مشارکت داشته باشند و مسئولین را در این امر یاری نمایند.

وی ادامه داد: آمادگی گسترش فضاهای رسانه ای هیات را داریم و با توجه به ظرفیت  و توانمندی های موجود میتوانیم نوید ساخت برنامه اختصاصی تکواندو در صدا و سیما را نیز دهیم.

سیده زهرا صمدیان نائب رئیس هیات تکواندو استان که مسئولیت بخش بانوان را بر عهده دارد در پاسخ به پرسش خبرنگاران در حوزه بانوان گفت: مفتخرم اعلام نمایم نیمی از افتخارات ذکر شده متعلق به بانوان استان می باشد که همواره در کلیه رویداد ها و برنامه های هیات حضور مستمر داشته اند.

این مسئول بیان داشت: استان البرز در حوزه داوری جز استان های برتر میباشد و همواره در این خصوص حرف اول را میزند در طی 10 اعزام داور های البرزی به رقابتهای بین المللی 6 مورد آن متعلق به داوران بانوان بود که در چهار رویداد عنوان بهترین داور را نیز به خود اختصاص دادند.

نائب رئیس بانوان افزود: خوشبختانه بنا به وجود تکواندوکاران و مربیان مستعد و توانمند  استان البرز همواره به عنوان مدعی در رویداد های کشوری حضور موفق داشته است ، در سال جاری 8 تیم در بخش بانوان در لیگ های کشور حاضر بودند و موفق به کسب عناوین مختلف گردیدند.

صمدیان ادامه داد: نیمی از 14 آزمون ارتقا کمربند که در استان برگزار شده است در بخش بانوان رقم خورد و افتخار برگزاری آزمون در سطح کشور را داشتیم که به زعم مسئولین امر جزء بهترین آزمون های برگزار شده بود.

وی خاطر نشان ساخت : تعداد ملی پوشان البرزی نیز در همه مراحل زمانی و برگزاری مسابقات انتخابی چشمگیر و قابل توجه بوده است در حال حاضر 4 بازیکن و دو مربی در اردوی تیم ملی به سر می برند.

نائب رئیس بانوان با اشاره به برگزاری 4 لیگ خردسال و نونهال در بخش بانوان در رده های کمربندی سبز،آبی و قرمز و مشکی گفت اختتامیه لیگ های استان که مزین بنام شهدا بود روز دوشنبه هفته آتی در خانه تکواندو برگزار خواهد شد.

در پایان این نشست نیز از خبرنگاران حوزه ورزش با اهدا گل و لوح تجلیل به عمل آمد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده