سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

برگزاری اختتامیه لیگ های استان البرز در خانه تکواندو

با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته مراسم اختتامیه لیگ های استان در دو بخش آقایان و بانوان روز دوشنبه ۲۲ اسفند ماه در خانه تکواندو برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی  فدراسیون تکواندو و به نقل ازهیات تکواندو استان البرز، مراسم اختتامیه  لیگ های استان البرز در دو بخش آقایان و بانوان روز دوشنبه ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۱ در خانه تکواندو استان البرز برگزار خواهد شد.

در طی هشت ماه اخیر ده لیگ استان در رده های سنی  خردسالان،نونهالان، نوجوانان ،جوانان و بزرگسالان و هان مادانگ در رده های کمربندی سبز،آبی و قرمز، مشکی در خانه تکواندو استان به مرحله اجرایی رسیده است.

از ده لیگ مذکور شش لیگ به بخش آقایان اختصاص داشت  و غریب به ۸۰۰ تکواندو کار برای کسب عنوان قهرمانی رو در روی هم قرار گرفتند.

در بخش بانوان نیز رقابتهای لیگ نونهالان و نوجوانان کمربند قرمز و مشکی و لیگ خردسال و نونهال در رده کمربندی سبز و آبی برگزار و ۹۰۰ هوگوپوش در قالب ۴۴ تیم به مصاف هم رفتند.

لیگ های استان به عنوان جام نگین البرز و  مزین بنام شهیدان گرامی مهدی عسگری و نوشین امیدی بود.

شایان ذکر است لیگ  در رده کمربندی سبز و آبی صرفا در استان البرز برگزار شد و لیگ هان مادانگ نیز به عنوان تنها لیگ هان مادانگ کشور با حضور قهرمانان و مدعیان برنامه ریزی و اجرا گردید.

استان البرز یکی از مدعیان اصلی تکواندو کشور سابقه برگزاری بیش از ۲۴ سال لیگ را در کارنامه خود دارد و از دل لیگ های برگزار شده قهرمانان بنامی به کشور و جهان معرفی شده است.

ضمنا در سال جاری کمیته استعداد یابی با استقرار در محل برگزاری لیگ های  استان تکواندوکاران مستعد را شناسایی و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته وارد اردو های استان خواهند شد.

مراسم اختتامیه با حضور پیشکسوتان،مدعوین ، قهرمانان، حامیان مالی ،اعضا تیم ها ، کادر فنی و اولیا برگزار خواهد شد.

ساعت برگزاری لیگ بانوان راس ساعت ۱۰ صبح و لیگ های آقایان ساعت ۱۵ بعد از ظهر می باشد.

 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده