سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

قضاوت داور ایرانی در رقابت های گرنداسلم 2023

فدراسیون جهانی تکواندو از داور بین المللی کشورمان دعوت کرد تا برای قضاوت در مرحله نخست رقابت های گرند اسلم به چین سفر کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پس از برگزاری کمپ تمرینی داوران المپیک در قاره آسیا و انتخاب 18 داور از جمله شهرام اربابی و معصومه باقری برای نامزدی قضاوت در بازی های المپیک 2024 پاریس، فدراسیون جهانی روز گذشته با ارسال نمابری به تهران باقری را برای قضاوت در مسابقات گرنداسلم به چین دعوت کرد.

بر اساس برنامه فدراسیون جهانی، تمامی داورانی که نامزد قضاوت در بازی های المپیک می باشند، می بایست در سال 2023 در مسابقات مختلف از جمله گرنداسلم، گرندپری، قهرمان جهان و ... قضاوت کنند و در نهایت پس از ارزیابی عملکرد، 26 داور به پاریس دعوت خواهند شد.

رقابت های گرند اسلم یکی از مسیرهای کسب سهمیه المپیک است که نفرات اول رنکینگ اختصاصی آن به صورت مستقیم سهمیه حضور در المپیک را کسب خواهند کرد. بر همین اساس فدراسیون جهانی 2 مرحله از این مسابقات را برنامه ریزی کرده است که مرحله نخست آن 10 و 11 فروردین ماه( 30 و 31 مارس) برگزار می شود و مرحله دوم  نیز اواخر سال 2023 برگزار خواهد شد که نفرات برتر در مجموعه 2 مرحله جواز حضور در المپیک را دریافت می کنند. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده