سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

ایمان زاده: اقتدار تکواندوی ایران را به رخ رقبا کشیدیم

سرمربی تیم ملی تکواندو ناشنوایان گفت: بازیکنان ایران با توجه به حضور حداکثری سایر تیم ها، عملکرد خیلی خوبی داشتند.

رضا ایمان زاده سرمربی تیم ملی تکواندو ناشنوایان کشورمان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه 2023 بیان کرد: با توجه به حضور حداكثری تيم هایی چون كره جنوبی ، ازبكستان، قزاقستان و قرقیزستان سطح كيفی مسابقات قابل قبول بود. تیم ما تنها با 4 تکواندوکار به این مسابقات اعزام شد در صورتی که رقبای ما با تمام بازیکنان خود حضور داشتند.

او ادامه داد: بازیکنان ما با نتایجی که کسب کردند، اقتدار تکواندوی ایران را به رخ رقبا کشیدند. شرایط میزبانی هم خوب و در سطح بازی های آسیایی بود و مسئولان تلاش کردند تا تیم ها با مشکل مواجه نشوند.

ایمان زاده در رابطه با میزان آمادگی بازیکنان ایران در این مسابقات اظهار کرد: با توجه به اینکه بعد از رقابت های المپیک برزیل مسابقاتی نداشتیم، تنها حدود یک ماه قبل از شروع این رقابت ها تمرینات را آغاز کردیم و با همت اعضای تیم که برخی از آن ها نیز کاهش وزن داشتند؛ موفق به ثبت نتیجه ای در خور نام تکواندو ایران  شدیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو ناشنوایان در پایان تصریح کرد: امیدوارم در مسابقات جهانی کرواسی، زمان بیشتری برای تمرینات داشته باشیم و علاوه بر تقویت تیم، با حداکثر نفرات در مسابقات حضور پیدا کنیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده