سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

درستی: تکواندوکاران ناشنوا مزد زحمات خود را گرفتند/ به دنبال درخشش در مسابقات جهانی کرواسی هستیم

سرمربی تیم ملی تکواندو ناشنوایان گفت: تمامی بازیکنان با انگیزه ظاهر شدند و در نهایت مزد زحمات خود را در رقابت های آسیایی بیشکک به دست آوردند.

اعظم درستی سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان ناشنوای کشورمان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در خصوص مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه اظهار کرد: برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا حدود یک ماه فرصت آماده سازی داشتیم  که در این مدت برنامه و تمرینات ویژه ای را برای بازیکنان در نظر گرفتیم و خدا را شکر تمامی بازیکنان با انگیزه زیادی در تمرینات شرکت کردند.

او ادامه داد: بازیکنان با این هدف که بتوانند درخشش خود در مسابقات المپیک ناشنویان را تکرار کنند، پا به رقابت های قهرمانی آسیا گذاشتند و برخی از بازیکنان هم که نتوانستند مدالی را از آن خود کنند؛ بنابراین با حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، به دنبال کسب مدال آسیایی بودند. برای مثال محدثه غلامی اولین باری بود که به مسابقات برون مرزی اعزام شد و مونا شیری نیز بعد از چند سال دوری از مسابقات، به این رقابت ها رفت که هر 2 تکواندوکار توانستند به خوش رنگ ترین مدال دست یابند.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان ناشنوایان در خصوص میزبانی کشور قرقیزستان از این رقابت ها بیان کرد: مسئولان برگزاری این مسابقات در کشور قرقیزستان واقعا عملکرد قابل قبولی داشتند و شرایط مساعدی را برای تیم ها فراهم کرده بودند. سالنی که در آن مسابقات برگزار شد  در حد رقابت های جهانی و حتی بالاتر بود. 

درستی در خصوص مسابقات آینده تیم ملی تکواندو بانوان ناشنوایان تصریح کرد: رقابت های جهانی ناشنوایان در کرواسی را پیش رو داریم که احتمالا در بهمن ماه سال 1402 برگزار خواهد شد. امیدوارم بازیکنان تیم ملی در آن مسابقات هم خوش بدرخشند و مدال هایی را برای ایران به ارمغان بیاورند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده