سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مداح: مسابقات حساسی را در پیش داریم/ نعمتی سوابق خوبی در کارنامه خود دارد

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: چند رویداد مهم را در پیش داریم و امیدواریم در هر رقابتی که حضور پیدا می کنیم دست پر به ایران بازگردیم.

مینو مداح سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو اظهار کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان جهت محک زدن بازیکنانی که در مسابقات فجیره عملکرد قابل قبولی نداشتند و تعدادی هم که کلاً در این رقابت‌ها حضور پیدا نکرده بودند؛ برگزار شد و با خط خوردن ۴ بازیکن، تعداد ۱۴ نفر به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

او ادامه داد: تیم ملی تکواندو بانوان در آینده باید در چند رویداد مهم شرکت کند، از جمله رقابت‌های گرند اسلم چین که مسابقات بسیار حساسی است و برای اینکه بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم، باید اشتباهات خود را به حداقل برسانیم. بعد از گرنداسلم چین، مسابقات قهرمانی جهان باکو را پیش رو خواهیم داشت که تکواندوکاران باید بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند. بعد از این2 رویداد مهم، بازی‌های آسیایی و گرندپری ها را نیز داریم که تلاش می‌کنیم، تکواندوکاران اعزامی به هر رویداد دست پر به ایران باز گشته و باعث سربلندی کشور شوند.

مداح در خصوص اضافه شدن فاطمه نعمتی به جمع کادر فنی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: نعمتی از ملی پوشان سابق تیم ملی است و اولین مدال طلای جوانان آسیا را در کارنامه خود دارد. وی همچنین در مسابقات نونهالان و نوجوانان آسیا در سال ۲۰۲۲ نیز در جمع کادر فنی حضور داشت و با حضور او در کادر فنی تیم ملی تکواندو بانوان امیدواریم بتوانیم عملکرد خوبی را داشته باشیم.

مداح در پایان خاطر نشان کرد: مسئولان فدراسیون و در رأس آن هادی ساعی (رئیس فدراسیون تکواندو) واقعاً حمایت‌های خوبی از ما داشته اند و که قدردان زحمات آنان هستیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده