سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مسابقه کیوروگی بانوان استان در اردبیل برگزار شد

مسابقات کیوروگی بانوان استان اردبیل گرامیداشت ولادت با سعادت امام حسین (ع) و‌ روز پاسدار با حضور ۷۶ تکواندوکار در اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان اردبیل؛ مسابقات کیوروگی بانوان استان اردبیل گرامیداشت ولادت با سعادت امام حسین (ع) و‌ روز پاسدار با حضور ۷۶ تکواندوکار در اردبیل برگزار شد.

در این رقابت‌ها و در وزن دوم نگار سلوطی اول، ثنا اسمعیل‌ زاده دوم و در وزن سوم هدیه دژهمت قهرمان و سودا میرزایی نایب قهرمان شدند.

در وزن چهارم نیز مبینا شکاری، آیلین فلاح، آیناز نوری و روژین دادخواه و در وزن پنجم ستایش حبیب‌زاده ، ساناز پناهی ، محنا یوسف‌زاده و ستایش رهبری به ترتیب موفق به کسب عناوین اول تا چهارم شدند.

در وزن ششم این مسابقات همچنین هستی قربانی، انیس پوریا منش، زهرا قاسمی و یلدا خوش طینت و در وزن هفتم لاریسا اکبرزاده، پانیذ اعظمی، آیلار کریم‌زاده و ملینا تقوی به ترتیب عناوین اول تا چهارم را کسب کردند.

در وزن هشتم نیز اسما همرنگ، هستی شهامی، سانیا فرزانه و الین حق شناس و در وزن نهم زهرا جمال‌زاده، اسما اسلامیان ، آیناز جلیلی و حدیث خاک پور به ترتیب در جایگاه اول تا چهارم ایستادند.

در وزن دهم هم آیسان عادل اول، آیناز نعمتی دوم ، یلدا عبدی سوم و سلین جاوید چهارم شدند.

استاد شیرنیا داور نمونه، استاد صدری و استاد سیف‌زاده فنی‌ترین مربیان و هستی قربانی به عنوان فنی‌ترین بازیکن این مسابقات انتخاب شدند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده