سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

حقیقت شناس: تلاش می کنم که در بین نفرات اعزامی به مسابقات جهانی پاراتکواندو باشم

ملی پوش پاراتکواندو گفت: تمام تلاشم را می کنم تا با بهترین عملکرد رضایت کادرفنی را برای حضور در مسابقات جهانی پاراتکواندو جلب کنم.

امیرمحمد حقیقت شناس عضو تیم ملی پاراتکواندو در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی و آزاد ترکیه اظهار کرد: سطح هر 2 مسابقات واقعا بالا بود و تیم ها با تمام توان خود ظاهر شده بودند و اگر بازیکنان غفلت می کردند با شکست مواجه می شدند.

او ادامه داد: حریفانی که با آن ها بازی داشتم، دارای رنکینگ یک تا 10 و همچنین برخی از آن ها مدال های پارالمپیک و گرندپری را در کارنامه خود داشتند. واقعا همانطور که گفتم سطح هر 2 مسابقات بسیار بالا بود و خدا را شاکرم که توانستم دست پُر به ایران بازگردم و امیدوارم در هر رویدادی که حضور پیدا می کنم بهترین و خوشرنگ ترین مدال را برای کشورم به ارمغان بیاورم.

حقیقت شناس در خصوص میزبانی کشور ترکیه بیان کرد: ترکیه در مجموع میزبانی بدی نداشت اما می توانست خیلی بهتر از این ها باشد. هوگوهایی که به تیم ها داده بودند، مشکلاتی داشت و امتیازات به درستی به ثبت نمی رسید. همچنین در بخش داوری هم با توجه به سطح بالای مسابقات، انتظار می رفت که داواران قضاوت بهتری داشته باشند که متاسفانه این گونه نبود.

ملی پوش پاراتکواندو درباره مسابقات پیش رو تیم ملی گفت: مسابقات جهانی را پیش رو داریم و تمام توان خودم را به کار می گیرم که بهترین عملکرد را داشته باشم و با جلب رضایت کادرفنی به این مسابقات اعزام شوم. قطعا با حضور در مسابقات جهانی سعی خواهم کرد دست پر به ایران بازگردم و پرچم کشورم را به اهتزاز درآورم.

او افزود: خدا را شکر، مسئولان فدراسیون تکواندو حمایت های خوبی را از ما داشته اند و بسیار قدردان کادرفنی تیم ملی پاراتکواندو هستم که همانند یک خانواده پشت من بودند و امیدوارم با موفقیت در مسابقات پیش رو پاسخ زحمات آن ها را بدهم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده