سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

عبدالله پور: انگیزه زیادی برای کسب مدال طلا مسابقات جهانی دارم

ملی پوش پاراتکواندو گفت: بعد از کسب دو مدال طلا در مسابقات بین المللی ترکیه در تلاشم تا در رقابتهای قهرمانی جهان نیز این نتایج را تکرار کنم.

مریم عبدالله پور ملی پوش پاراتکواندو در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص رقابت های جام ریاست فدراسیون جهانی و آزاد ترکیه اظهار کرد: سطح هر 2  تورنمنت نسبت به تصوراتم، خیلی بالاتر بود. حریفانم دارای رنکینگ یک، سه و همچنین المپین و دارای مقام های جهانی و گرند پری بودند.

او ادامه داد: در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی با آمادگی کامل شرکت و با شکست همه رقبا قهرمان شدم، یک روز بعد از این رقابتها برای مسابقات آزاد وزن کشی کردم که این موضوع روی کیفیت کار تاثیر گذار بود و دچار افت بدنی شدم، اما خدا را شکر توانستم با 2  مدال طلا به ایران بازگردم.

عبدالله پور درباره مسابقات پیش رو تیم ملی پاراتکواندو بیان کرد: مسابقات جهانی را در پیش داریم و از آنجایی که تاکنون موفق به شکست تمامی حریفان رنکینگ بالای خود شده ام، انگیزه زیادی برای کسب مدال طلا مسابقات جهانی دارم.

ملی پوش پاراتکواندو در پایان گفت: فدراسیون تکواندو تاکنون شرایط و امکانات خوبی را برای ما مهیا کرده است و اعضای کادرفنی تیم ملی و همچنین تمامی مربیانی که برای من زحمت کشیده اند و مانند خانواده ام می مانند بسیار تشکر می کنم و امیدوارم با موفقیت در مسابقات پیش رو مزد زحمات آن ها را بدهم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده