سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

عباسی: حریفان خوبی را در جام ریاست فدراسیون جهانی شکست دادم

ملی پوش تکواندو گفت: از عملکردم در مسابقات ترکیه رضایت دارم و توانستم حریفان خوبی را شکست دهم.

ابوالفضل عباسی ملی پوش تکواندو در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در خصوص رقابت های پرزیدنت کاپ ترکیه اظهار کرد: در این مسابقات در یک وزن بالاتر شرکت و خدا را شکر با حریفان خوبی مبارزه کردم و توانستم اکثر آن ها را مغلوب کنم.

او ادامه داد: در دیدار فینال اگر کمی بیشتر دقت می کردم می توانستم «شیک سیسه» از ساحل عاج با سابقه مدال های متعدد از جمله طلای المپیک را شکست دهم اما با اختلاف یک امتیاز مبارزه را  به او واگذار کردم و صاحب مدال نقره شدم.

عباسی افزود: خدا را شکر در اولین حضور خود  در جام ریاست فدراسیون جهانی توانستم مبارزات خوبی  به نمایش بگذارم و در کل از عملکردم در این دوره از مسابقات رضایت دارم. این مسابقات تجربه بالایی برای من بود تا در دیدارها و مسابقات پیش رو بتوانم عملکرد بهتری داشته باشم و مدال طلا را کسب کنم.

عضو تیم ملی در مورد مسابقات پیش رو گفت: در صورت برگزاری، مسابقات گرند اسلم را پیش رو داریم. این مسابقات دارای امتیازات زیادی است و نفر اول آن مستقیم جواز حضور در رقابت های المپیک 2024 پاریس را کسب خواهد کرد. تمام تلاشم را خواهم کرد که در این مسابقات هم بهترین عملکردم را داشته و بتوانم امتیاز خوبی به دست بیاورم.

او درباره شرایط برگزاری اردو تیم ملی بیان کرد: فضای اردو بسیار عالی است. با مربیان با دانشی کار می کنیم که از همه لحاظ حامی ما هستند. مسئولان فدراسیون تکواندو هم تمام تلاش خود را می کنند که ما کمبودی نداشته باشیم که از آن ها تشکر می کنیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده