سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

ساعی: سطح مسابقات فجیره بسیار بالا بود/ از عملکرد بازیکنان رضایت دارم

مربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: مسابقات سطح بالایی را شاهد بودیم و عملکرد بازیکنانمان بسیار خوب بود.

مهروز ساعی مربی تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص رقابت های آزاد فجیره که به میزبانی کشور امارات برگزار شد؛ اظهار داشت: خوشبختانه حریفان اصلی بازیکنان ما در این مسابقات هم در بخش بانوان و هم در بخش آقایان حضور داشتند و سطح مسابقات بسیار بالا بود و بازیکنان ما محک خوبی خوردند تا در رقابت های پیش رو بتوانند عملکرد بهتری داشته باشند.

او ادامه داد: خدا را شکر روحیه بازیکنان تیم ما خوب بود و شرایط خوبی داشتیم و الحمدالله توانستیم نتیجه خیلی عالی هم کسب کنیم. از زحمات تمام بازیکنان و همه عوامل تیم که در این موفقیت سهیم بودند تشکر می کنم و امیدوارم این روند موفقیت در تیم ما ادامه دار باشد  تا در مسابقات آینده هم بتوانیم پرچم ایران را به اهتزاز در آوریم.

ساعی در خصوص نحوه میزبانی اماراتی ها از ورزشکاران در این مسابقات گفت: در اکثر مسابقات یکسری ناهماهنگی هایی وجود دارد اما در مجموع میزبانی اماراتی ها خوب و مسابقات با کیفیتی شاهد بودیم. تنها ایراد را می توان به این گرفت که به دلیل اینکه تمامی مسابقات را در یک روز و در 9 زمین برگزار کردند باعث شد کمی تیم ها با مشکلاتی مواجه شوند اما در مجموع نمره خوبی می توانیم به کشور میزبان بدهیم.

مربی تیم ملی بانوان در پایان خاطر نشان کرد: ما در آینده مسابقات گرند اسلم را در پیش داریم که قرار است در اسفندماه در کشور چین برگزار شود اما تمرکز و مسابقات اصلی ما در سال آینده است که رقابت های جام باشگاه های آسیا و مسابقات جهانی باکو را در پیش داریم و تلاش می کنیم در آن رقابت ها بتوانیم عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده