سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

احمدی: تیممان برای حضور در لیگ برتر تکواندو باید تقویت شود

سرمربی تیم تکواندو بارمان ابزار و یراق توسن گفت: با تلاش تمام اعضای تیم توانستیم قهرمان جام نقش جهان شویم و برای حضور در لیگ برتر باید تیم را تقویت کنیم.

مهدی احمدی سرمربی تیم تکواندو بارمان ابزار و یراق توسن در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص برگزاری هفته پایانی جام نقش جهان اظهار داشت: هفته پایانی، بسیار حساس بود و به همین دلیل تیم های مدعی برای کسب سکو با تمام توان خود ظاهر شده بودند. تیم های مقاومت و تیم بارمان ابزار و یراق توسن تلاش می کردند تا سکوی اول جام نقش جهان را کسب کنند، بازی های خیلی حساسی برگزار شد و خدا را شکر ما مزد زحمات خود را گرفتیم.

او افزود: تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشته بودیم، بازیکنان با اتحاد و همدلی تلاش کردند و خدا را شکر توانستیم مقام اول را به دست بیاوریم. همیشه دیدار تیم های مدعی از حساسیت بالایی برخوردار است، تیم های مناطق نفت خیز جنوب، لوازم خانگی کن و نیروی زمینی تلاش می کردند تا سکوی دوم و سوم مسابقات را کسب کنند و تیم های بارمان ابزار و یراق توسن و مقاومت برای کسب عنوان قهرمانی تلاش کردند.

احمدی ادامه داد: ما برای اینکه بتوانیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم محکوم به پیروزی مقابل تیم لوازم خانگی کن بودیم و همچنین تیم لوازم خانگی کن هم برای کسب سکو باید 3 امتیاز بازی را کسب می کرد و همانطور که گفتم همیشه تیم های مدعی وقتی مقابل هم قرار می گیرند بازی ها حساسیت بالایی پیدا می کنند.

سرمربی تیم بارمان ابزار و یراق توسن در خصوصی داوری مسابقات گفت: داوران بعضی اوقات دچار اشتباهاتی می شوند که این جزئی از مسابقات و هر داوری ممکن است اشتباهاتی را در امر قضاوت داشته باشد اما من همیشه این مورد را گفته ام که تیم ها هزینه می کنند، زحمت می کشند اما گاهی اوقات با برخی از تصمیمات زحمات تیم ها از بین می رود. امیدوارم برای بازی های حساس از داوران با تجربه تر استفاده شود. از داوران و تمامی کسانی که در برگزاری مسابقات نقش داشتند، تشکر می کنم و امیدوارم در سال های آینده شاهد مسابقات خیلی خوبی باشیم.

احمدی در خصوص حضور تیم بارمان ابزار و یراق توسن در مسابقات لیگ برتر تکواندو بیان کرد: ما هنوز برای حضور در لیگ برتر به جمع بندی نرسیده ایم ما مجوز حضور در لیگ برتر را کسب کرده ایم اما برای شرکت در مسابقات باید جلسه ای را با مسئولان برگزار کنیم. مسلما برای حضور در لیگ برتر روند تیم داری باید دچار تغییراتی شود به هر حال در مسابقات لیگ برتر تیم های قدرتمندی حضور دارند و ما هم برای حضور در این مسابقات حتما باید برنامه ریزی خوبی داشته باشیم. در ابتدا باید تصمیم گیری کنیم که آیا در لیگ برتر حضور پیدا خواهیم کرد یا نه و در صورتیکه تصمیم به حضور در لیگ برتر گرفته شود باید تیم را تقویت کنیم تا حضور قدرتمندی داشته باشیم.

او در پایان خاطر نشان کرد: از زحمات تمام بازیکنان با غیرت تیم که واقعا برای کسب این عنوان قهرمانی زحمت کشیدند و  یکدل و متحد برای موفقیت تیم تلاش کردند، تشکر کنم. همچنین از کادرفنی تیم، پیام خانلرخانی (مدیر فنی تیم بارمان ابزار و یراق توسن) و همچنین حمایت های خیرالله قلی زاده که واقعا زحمات خیلی زیادی برای ما کشیدند؛ تشکر می کنم. امیدوارم لیگ ما با حضور تیم های بیشتر برگزار شود تا خروجی های خوبی برای تیم های ملی تکواندو داشته باشیم و در مسابقات برون مرزی بدرخشیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده