سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

احمدی: همدلی و اتحاد درون تیمی بسیار مهم است/ امیدوارم قهرمان جام نقش جهان شویم

سرمربی تیم تکواندو ابزار و یراق توسن گفت: اتحاد و همدلی درون تیمی از نکات بسیار مهم در هر تیمی خواهد بود و امیدوارم با کسب نتایج خوب، قهرمان جام نقش جهان شویم.

مهدی احمدی سرمربی تیم تکواندو ابزار و یراق توسن در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص هفته پایانی مسابقات جام نقش جهان اظهار داشت: تیم ابزار و یراق توسن اولین حضور خود در جام نقش جهان را تجربه می کند. جام نقش جهان جزو قدیمی ترین مسابقات تکواندو در ایران است. باشگاه های ریشه داری در این رقابت ها حضور پیدا می کنند از جمله تیم هایی مانند کن، دانشگاه آزاد، مقاومت و نیروی زمینی این تیم ها سال ها است که در این مسابقات حضور شرکت دارند و باشگاه توسن هم با کمک تمامی مسئولان برای اولین بار در این رقابت ها حضور پیدا کرده است.

او در ادامه افزود: تیم  ما با بازیکنان جدیدی بسته شد و در هفته های ابتدایی مسابقات عملکردمان راضی کننده نبود، این مورد را به بازیکنان گوشزد کردم و رفته رفته شرایط‌ بهتر شد و به مرور تیم روند خوبی پیدا کرد، با همدلی و اتحاد بین اعضای تیم تا صدر جدول بالا آمدیم.

احمدی بیان کرد: خدا را شکر در صدر جدول مسابقات قرار داریم و از این بابت بسیار خرسند هستم. تاکنون توانسته ایم تمام تیم ها را شکست دهیم و به امید خدا در هفته پایانی هم با همان اتحاد و همدلی بتوانیم همین عملکرد را مقابل رقبا داشته باشیم.

سرمربی تیم تکواندو ابزار و یراق توسن ادامه داد: خدا را شکر شرایط تیم ما بسیار عالی است و هفته آخر هم هفته بسیار سرنوشت ساز است. تمام تیم های مدعی برای کسب سکو تلاش خود را انجام خواهند داد. ما 2 بازی با تیم کن و مقاومت انجام خواهیم داد و ما تمام تلاش خود را می کنیم تا همانند هفته های گذشته عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاریم؛ اتحاد و همدلی درون تیمی از نظر من بسیار اهمیت دارد و برای هر تیم و بازیکنی بسیار مهم خواهد بود و اگر همانند هفته های گذشته بازیکنان بتوانند جنگنده ظاهر شوند می توانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

احمدی در پایان گفت: در چند هفته گذشته تمرینات بسیار منظمی را انجام دادیم و بازیکنان با تمرکز و همدلی سخت تلاش کردند تا به لطف خدا با کسب نتایج خیلی عالی عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم. برای سایر تیم ها هم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در هفته پایانی رقابت های زیبایی را شاهد باشیم و با یک عملکرد خوب این فصل را به اتمام برسانیم. همچنین برای تیم های ملی تکواندو هم که در رقابت های مختلف حضور پیدا می کنند آرزوی موفقیت دارم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده