سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

قنبری: هدف ما قهرمانی در جام نقش جهان است

سرمربی تیم تکواندو مقاومت گفت: سطح مسابقات جام نقش جهان بسیار بالا است و امیدوارم قهرمان این دوره از رقابت ها شویم.

علی اشرف قنبری سرمربی تیم تکواندو مقاومت در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص هفته پایانی جام نقش جهان اظهار داشت: باشگاه مقاومت پر افتخارترین تیم در جام نقش جهان است. تیم ما 8 بار در این مسابقات توانسته عنوان قهرمانی را از آن خود کند و 2 بار هم نایب قهرمان شدیم.

او افزود: با دو حریف اصلی خود در هفته پایانی مبارزه داریم و به نظرم تکلیف قهرمان این دوره در آخرین مبارزه معلوم خواهد شد. از اینکه تا هفته پایانی هنوز تکلیف قهرمان مشخص نشده نشان می دهد که سطح مسابقات بالاست و تیم ها با آمادگی خیلی خوبی  حضور پیدا کردند. ناگفته نماند که برخی اتفاقات باعث شد  امتیازی از دست دهیم.

قنبری ادامه داد: تیم ما در مسابقات بدون باخت است و امیدوارم در هفته پایانی با کسب پیروزی و 6 امتیاز کامل علاوه بر کسب نهمین عنوان قهرمانی، سهمیه جام باشگاه های آسیا را نیز کسب کنیم.

قنبری بیان کرد: نباید هیچکدام از حریفان خود را دست کم بگیریم و واقعا تیم های مدعی شرایط مناسبی در مسابقات دارند. بازیکنان ما از آمادگی  بالایی برخوردار هستند و دو بازیکن ما بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به ترکیب تیم بازگشته اند و این هفته به امید خدا و با یاری تمامی اعضای تیم برای کسب 6 امتیاز، مبارزه خواهیم کرد.

او گفت: لیگ امسال به لحاظ هفته های برگزاری خیلی خوب بود اما محدودیت های زمانی باعث شد که مسابقات رفت و برگشت برگزار نشود و خیلی نمی توان تفکرات مربیان را در نتیجه گیری دخیل دانست هرچند که تشکیل تیم در ابتدای فصل بسیار مهم است.

قنبری تصریح کرد: به امید خدا اگر قهرمان شویم، سهمیه جام باشگاه های آسیا را دریافت خواهیم کرد که سال آینده باید در آن مسابقات نیز شرکت کنیم و امیدوارم سال آینده در لیگ برتر هم حضور داشته باشیم و انشاالله با کسب قهرمانی در مسابقات نقش جهان این امر اتفاق خواهد افتاد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده