سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

ترسیم افقی روشن برای آینده تکواندو البرز

دبیر هیات تکواندو استان البرز از برنامه ریزی و اجرایی شدن برنامه های استعدادیابی در خانه تکواندو خبر داد.

به گزارش روابط عمومی  فدراسیون تکواندو و به نقل ازهیات تکواندو استان البرز،فرهاد اصلانی دبیر هیات تکواندو استان البرز با اشاره به برنامه های پیش رو به تشریح عملکرد هیات تکواندو طی چند ماه اخیر پرداخت.

وی در ابتدا گفت: پس از افت و خیز های فراوان و پیگیری  مسئولان هیات، فروغی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز و دستور مساعد استاندار موفق شدیم سالن البرز را به عنوان خانه تکواندو و پایگاهی تخصصی در اختیار داشته باشیم، با رسمی شدن این اتفاق برنامه ریزی جهت برگزاری رویداد های مختلف برای ما آسان تر و دست یافتنی تر شد به صورتی که تا پایان سال تقویم ورزشی تمامی رویداد ها از قبیل لیگ های استان در دو بخش آقایان و بانوان،مسابقات آزاد قهرمانی و مناسبتی، کلاس های ارتقا داوری و مربیگری و کارگاه ها تنظیم شده است تا کمیته های مربوطه بدون دغدغه در جهت برگزاری مطلوب رویداد های پیش رو متمرکز باشند.

او افزود: پس از تحویل سالن در ابتدای امر به برطرف کردن مشکلات و کمبود های نرم افزاری و سخت افزاری سالن پرداختیم و در ادامه نیز تلاش کردیم با جذب حامیان مالی در جهت تجهیز خانه تکواندو که شایسته خانواده پر افتخار تکواندو البرز باشد گام برداریم .

اصلانی ادامه داد: در سایه خدمت بی منت با ترسیم افقی روشن  برای آینده تکواندو البرز امیدوارم استان تکواندو خیز و پرافتخار البرز در جایگاه بهترین ها قرار گیرد، در این مسیر و برای احقاق حقوق تکواندوکاران استان به عنوان سرمایه های اصلی هیات از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

دبیر هیات تکواندو استان خاطر نشان کرد: بنا داریم به زودی از سالن خانه تکواندو به عنوان پایگاه قهرمانی استان بهره برداری لازم را داشته باشیم، در همین راستا و فعالیت چشمگیر کمیته استعدادیابی  برنامه های قابل اجرا در این حوزه تعریف شده و برخی از آنان نیز به مرحله اجرا در آمده است.

اصلانی بیان داشت: پس از شناسایی افراد مستعد و قرار گرفتن تحت پوشش کمیته استعداد یابی این عزیزان تحت نظر مربیان ملی و کارشناسان مجرب به تمرین خواهند پرداخت و تلاش خواهیم کرد در صورت امکان از پرداخت ورودیه جهت شرکت در رقابت های استان معاف باشند.

وی با تاکید بر اهمیت موضوع استعداد یابی گفت: جلسات تخصصی و مفیدی با حضور کارشناسان مربوطه تشکیل شده و خوشبختانه خروجی های مثبتی داشته است و مصوبات و برنامه های جلسات سریعا به مرحله عملیاتی رسید که این نشان از ظرفیت بالای استان دارد.

.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده