سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

خدابنده لو: داوری ها در مسابقات لیگ پیشرفت خوبی داشت

داور نمونه لیگ تکواندو بانوان گفت: داوری ها در این دوره از مسابقات لیگ بانوان نسبت به سال های گذشته پیشرفت خیلی خوبی داشت.

راضیه خدابنده لو داور نمونه لیگ تکواندو بانوان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو بیان کرد: نحوه برگزاری رقابت های لیگ 1401 به نظرم خیلی نسبت به سال های گذشته بهتر بود. معتقدم  تیم ها و بازیکنان، قوی تر از سال های گذشته ظاهر شدند.  همین مورد در برگزاری رقابت ها و نحوه داوری ها هم تاثیر زیادی گذاشته بود. دلیل مهم دیگر هم اینکه تجربه و صلاحیت مسئولان برگزاری خیلی اهمیت دارد و باعث می شود کارها به بهترین شک و نحو احسن انجام دهند.

او در خصوص داوری های این دوره از مسابقات گفت: داوری های امسال هم به نسبت سال های گذشته خیلی بهتر بود چون داوران زیادی در چند سال اخیر داشتیم‌ که ارتقا گرفتند و توانستند با کمک و حمایت های کمیته داوران وارد مسابقات لیگ و قهرمانی کشور شوند و‌ به نظرم همین موضوع باعث رقابت بیشتری بین داوران می شود تا سطح فنی خود را بالا ببرند.

خدابنده لو در پاسخ به این سوال که آیا برای اولین بار بود که عنوان بهترین داور مسابقات لیگ را به دست می آورد یا خیر بیان کرد: خیر این اولین بار نبود که به عنوان بهترین داور انتخاب شدم. سال‌های گذشته چندین بار در مسابقات قهرمانی کشور و لیگ موفق شدم این عنوان را به دست بیاورم.

داور تکواندو کشورمان در پایان گفت: قضاوت در مسابقات لیگ دسته یک به دلیل حضور بهترین های کشور در سطح فنی بالایی برگزار می شود و به نوعی سخت تر از سایر مسابقات است، اما در کل قضاوت در همه رده ها سخت خواهد بود چون همیشه نفراتی که برای مسابقات شرکت می کنند زحمات زیادی می کشند و داوران باید سعی کنند کمترین خطا ها را داشته باشند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده