سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

لیگ برتر تکواندو؛

فلاحی راد: شایسته قهرمانی در لیگ برتر تکواندو بودیم

سرمربی تیم تکواندو مس سونگون ورزقان گفت: هدف تیم ما کسب عنوان قهرمانی در رقابتهای لیگ برتر تکواندو بود که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

حسن فلاحی راد سرمربی تیم تکواندو مس سونگون ورزقان در خصوص نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر تکواندو جام شهید مدافع حرم عبدالله اسکندری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو اظهار داشت: روند برگزاری مسابقات خوب بود اما اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی باعث لطمه خوردن به تیم ما شد. بازیکنان خوبی داشتیم و آمده بودیم تا عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم اما باخت بد موقع مقابل تیم نفت باعث شد روند تیم ما به مشکل بخورد. حق ما این بود که قهرمانی مسابقات را از آن خود کنیم اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد و به عنوان نایب قهرمانی بسنده کردیم. 

او در خصوص انتخاب علی احمدی به عنوان برترین بازیکن لیگ گفت: احمدی بازیکن بسیار با کیفیتی است، احمدی را تا سال گذشته کمتر به چشم می آمد. اما امسال در مسابقات لیگ برتر خوش درخشید و مزد زحمات خود را گرفت و امیدوارم بتواند در مسابقات آینده هم بدرخشد. البته از برخی بازیکنان تیم گلایه دارم اما احمدی جزو بازیکنانی بود که واقعا خوش درخشید.

فلاحی راد ادامه داد: تیم ما کمی دیر بسته شد و اگر زودتر اقدام می کردیم، می توانستیم با آمادگی بیشتر پا به مسابقات لیگ برتر بگذاریم. در کل همانگونه که گفتم واقعا حق تیم ما قهرمانی بود و از اینکه نتوانستیم به این عنوان دست یابیم ناراحت هستم.

سرمربی تیم تکواندو مس سونگون در پایان بیان کرد: مسابقات دهه فجر و جام باشگاه های آسیا از جمله رویدادهای پیش رو ما هستند و امیدوارم در هر کدام از مسابقاتی که حضور پیدا می کنیم بتوانیم بهترین عملکرد و کیفیت را از خود نشان دهیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده