سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

لیگ برتر تکواندو؛

خواجه حسنی: برخی مشکلات باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم

سرپرست تیم تکواندو مس کرمان گفت: یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر بودیم، ولی به دلیل برخی مشکلات از جمله نقل و انتقالات در میانه فصل، از کورس قهرمانی جا ماندیم.

سلمان خواجه حسنی سرپرست تیم تکواندو مس کرمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو اظهار داشت: بازی های هفته پایانی خیلی اهمیت دارد، ما 2 بازی پیش رو داریم که ابتدا باید با شهرداری ورامین پیکار کنیم و سپس به مصاف پاس برویم. اگر بتوانیم 6 امتیاز این 2 بازی را کسب کنیم، می توانیم امیدوار به کسب سکوی سوم مسابقات، همانند سال قبل باشیم.

وی ادامه داد: به عنوان یکی از مدعیان وارد این دوره از مسابقات شده بودیم ولی در میانه راه دچار بحران شدیم و نتوانستیم روند خوب خود را ادامه دهیم. برخی از این مشکلات مربوط به خود ما بود، ولی قانون فصل نقل و انتقالات که به نفع همه تیم ها نبود، در میانه لیگ، به تیم ما لطمه زد. بازی های لیگ در سال 1401 در یک دور برگزار می شود،ولی نقل و انتقالات  برای زمانی است که لیگ رفت و برگشت برگزار می شود. 

سرپرست مس کرمان در خصوص اینکه این موضوع در جلسه پیش فصل با حضور نمایندگان همه تیم ها به تصویب رسیده گفت: من در آن جلسه غیبت داشتم، سال های قبل هم هر تصمیمی از این جلسات با امضا همه تیم ها بیرون می آمد، تغییر می کرد و چیزی خلاف مصوبات در جریان مسابقات اجرا می شد. 

خواجه حسنی در پایان گفت: اینکه مسابقات لیگ در چهار ماه برگزار می شود، نمی تواند آنچنان کمک حال تکواندو باشد. ما نیز در پرداختی ها به مشکل بر می خوریم، ان شالله در سال های بعد به سمتی برویم که لیگ برتر به تیم ملی کمک کند. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده