سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

فلاحی راد: 3 تیم شانس قهرمانی در لیگ برتر تکواندو را دارند

سرمربی مس سونگون ورزقان گفت: برای تکرار عنوان قهرمانی خود تلاش می کنیم، ولی همه چیز بستگی به دیدارهای پالایش نفت آبادان و شهرداری ورامین دارد.

حسن فلاحی راد سرمربی تیم تکواندو مس سونگون ورزقان با بیان مطلب فوق در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، عنوان کرد: بازی های هفته پایانی خیلی حساس و مهم است، 3 تیم شانس قهرمانی دارند که در این بین بخت پالایش نفت آبادان به دلیل 3 امتیاز بیشتری که نسبت به تیم ما و شهرداری ورامین دارد، بیشتر است. ولی هیچ چیز مشخص نیست و باید منتظر نتایج باشیم.

وی ادامه داد: پالایش نفت آبادان در اولین بازی با نفت زاگرس جنوبی پیکار می کند که امیدوارم زاگرسی ها با ترکیب اصلی خود به میدان بیایند. بعد از آن هم با شهرداری ورامین دیدار خواهند کرد که خود شانس قهرمانی دارد و این موضوع حساسیت بازی ها را دو چندان بالا برده است. 

سرمربی مس سونگون در مورد بازی های تیمش گفت: ما یک بازی سخت برابر دانشگاه آزاد داریم و پس از آن با یزدان ییکار می کنیم. هر دو بازی را با اختلاف به سود خود خاتمه  می دهیم، ولی این تنها ملاک نیست و نتایج بازیهای دیگر در تعیین تیم های برتر این دوره اهمیت دو چندانی دارد. البته شهرداری قبل از این بازی مهم هم که باید با مس دیدار کند.

فلاحی راد در پایان گفت: ما باید بدون دغدغه وارد هفته پایانی می شدیم، ولی شکست برابر پالایش نفت، باعث غافلگیری ما شد. البته ما می توانستیم این تیم را 6 بر 2 شکست دهیم، به دلیل اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی مکزیک، بازی ما با این تیم معوقه اعلام شد و همین بازی مهم را زمان نامناسبی اعلام کردند که ما  باید 3 بازی سنگین در یک روز انجام می دادیم، به همین دلیل تیم ما تحلیل رفت و اعضای تیم نتوانستند عملکرد خوب خود را ارائه دهند. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده