سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

ویسی: همه توانمان را برای قهرمانی به کار می گیریم/ لیگ امسال رنگ و بوی جدیدی دارد

سرمربی تیم لوکس شمشیری یاس گفت: همه تیم ها برای کسب نتیجه شانس برابری دارند و اگر تیمی روی سکو نرود چیزی از ارزش هایش کم نمی شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، تیم لوکس شمشیری یاس در رده نونهالان و نوجوانان همواره حضور خوبی در رقابت های لیگ داشته و توانسته است عناوینی را نیز تصاحب کند. حالا این تیم در دومین تجربه حضور خود در بخش بزرگسالان با ترکیبی از تکواندوکاران جوان و  باتجربه در نظر دارد با سرمربیگری «گیتا ویسی» به رویای خود که قهرمانی در لیگ دسته یک تکواندو (جام کوثر) است، دست یابد. 

گیتا ویسی سرمربی تیم لوکس شمشیری یاس در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در خصوص دیدارهای حساس تیمش در هفته پایانی جام کوثر عنوان کرد: همه توانمان را برای قهرمانی به کار می گیریم. ما کمترین مهره ها را نسبت به بقیه تیم ها داریم ولی با همین بازیکنان سعی می کنیم بزرگترین ریسک ها را به جان بخریم و بهترین نتیجه را بگیریم. من به تیم جوان و با تعصبم خیلی امید دارم و مطمئنم تا آخرین لحظه برای قهرمانی خواهند جنگید.

سرمربی تیم لوکس شمشیری یاس در خصوص حضور بازیکنان شاخص در تیم های مختلف عنوان کرد: امسال کیفیت بازی ها بخاطر تقسیم و پخش شدن بازیکن ها در تمام تیم ها خیلی بالا بود. حتی اگر تیمی روی سکو نرود، چیزی از ارزش ها و زحمات آن تیم کم نمی شود چون رقابت های امسال متفاوت از هر سال بود.

ویسی در ادامه بیان کرد: می خواهم از این فرصت استفاده کنم  و از «مریم آذرمهر» که حق استادی بر گردن من دارد، تشکر کنم. او هر لحظه در کنار من و بازیکنانم بوده و همیشه در تمامی مسائل تیم کمک کرده است. آذرمهر لحظه به لحظه از نظر فنی و روانی حامی ما است که جای قدردانی دارد.

وی در خصوص اهمیت رصد شدن بازی ها توسط کادر فنی تیم ملی اظهار کرد: قطعا حضور کادر فنی تیم ملی انگیزه بازیکنان را برای ورود به اردو چند برابر کرده است و بازیکنانی که نتوانستند در بازی های ازاد حضور یابند می توانند نظر کادر فنی را جلب کنند. هر بازی لیگ کشور بخاطر سطح بالای بازی ها برای بازیکنان حکم یک فینال را دارد.

ویسی در پایان گفت: از مهدی مجیدی و وحید حسینی حامیان مالی تیم مان تشکر ویژه ای دارم. مطمئنا با حضور آن ها تیم مان در مسیر ویژه ای قرار گرفته است و امیدواریم به هدفی که داریم دست یابیم. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده