سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

زین العابدینی: برای هدفی که در جام کوثر داریم تمام تلاشمان را می کنیم

سرمربی تیم تکواندو پایگاه سلامتی رها گفت: تمام تیم ها به قهرمانی در جام کوثر می اندیشند و تیم ما نیز از این قاعده مستثنی نیست.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بازیکنان پایگاه سلامتی رها اغلب جوانانی هستند که با «ریحانه زین العابدینی» قهرمان دیروز و مربی امروز تمرین می کنند. تشکیل این تیم ابتدا با نام «کوروش» بود و نهایتا تغییر نام تیم «پایگاه سلامتی رها» به واسطه تولد فرزند سرمربی فعلی این تیم و «کوروش رجلی» از قهرمانان نامدار تکواندو رخ داد و حالا این تیم جوان بار دیگر با حضور در  لیگ در نظر دارد روی سکوی قهرمانی بایستد. 

ریحانه زین العابدینی سرمربی تیم تکواندو پایگاه سلامتی رها در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص دیدارهای تیمش در هفته سوم تا پنجم مسابقات جام کوثر، عنوان کرد: از عملکرد بازیکنان تیمم به خصوص تا پایان هفته دوم در برخی از اوزان رضایت کامل دارم. تیم ما بدون حامی مالی پا به مسابقات گذاشته است و کاملا شخصی اداره می شود. هدف من در وهله اول این است که در کنار بعد قهرمانی بازیکنان خود را ارزیابی کنند؛ مخصوصا در برخی اوزان، بازیکنان می توانند از فرصت لیگ بهره کافی را ببرند و توانایی هایشان را نشان دهند. 

سرمربی تیم تکواندو پایگاه سلامتی رها  همچنین گفت: تمام بازی ها حساس و سنگین هستند و برنامه ریزی ها انجام شده است تا بهترین نتایج را کسب کنیم. می توان گفت بازی ها در یک سطح پیش می رود و البته برخی تیم ها از بازیکنان باتجربه تری نسبت به سایرین بهره می برند. مطمئنا تیم هایی که به این دوره از رقابت ها راه یافته اند همگی باقابلیت هستند و در نظر دارند بهترین نتیجه را کسب کنند و تیم ما نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ می خواهیم عملکرد خوبی در لیگ داشته باشیم.

زین العابدینی در مورد امکان حضور بازیکنان در اردوی تیم ملی تکواندو، اظهار کرد: هدف از لیگ پشتوانه سازی برای تیم ملی است. مطمئنا در کنار پشتوانه سازی حامی مالی در سرمایه گذاری به دنبال کسب نتیجه است اما با سرمایه گذاری در بخش بانوان کمک شایانی به تولید بازیکنان و رشد آن ها در مسیر رسیدن به تیم ملی می شود. کادر فنی تیم ملی تکواندو بانوان می تواند بازی ها را رصد کند و قطعا این مهم در برنامه های کادر فنی نیز هستند.

وی در پایان گفت: با رصد کردن رقابت های لیگ انگیزه بازیکنان حتی مربیان برای رسیدن به تیم ملی بالا می رود و می دانم که در برنامه های فدراسیون به این مهم توجه ویژه ای شده است. امیدوارم هر فردی که شایستگی حضور در تیم ملی را دارد از قلب رقابت های لیگ به اردوی تیم ملی دعوت شود. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده