سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

ساعی: فرمانیه به سکونشینی در جام کوثر امیدوار است

مربی تیم تکواندو فرمانیه گفت: کار برای همه تیم ها سخت است اما به سکونشینی در لیگ دسته یک تکواندو بانوان امیدوار هستیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، تیم تازه وارد فرمانیه در ابتدای لیگ با کادر فنی باتجربه و البته بازیکنان جوان و باتجربه پا به مسابقات لیگ گذاشت  و حالا در حد یک مدعی در مرحله نهایی لیگ دسته یک تکواندو بانوان حاضر شده است. تیم فرمانیه با سرمربیگری ندا زارع و مربیگری مهروز ساعی در نظر دارد این بار در هفته پایانی لیگ به رویای خود جامه عمل پوشانده و روی سکوی تیم های برتر هجدهمین دوره لیگ دسته یک تکواندو بایستد.

مهروز ساعی مربی تیم تکواندو فرمانیه در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در خصوص دیدارهای هفته سوم تا پنجم تیمش برابر رقبا در جام کوثر عنوان کرد: زنگ آخر برای همه تیم ها به صدا در آمده است و تیم های مدعی همگی کار سختی در مسابقات دارند اما «فرمانیه» با پتانسیل خود برای رسیدن به هدف تمام تلاش خود را می کند. با وجود آنکه نسبت به ابتدای فصل تمامی بازیکنان خود  را در اختیار نداریم اما از عملکرد تکواندوکاران رضایت کامل دارم و توانستند انتظارات را تا حدود زیادی برآورده کنند.

مربی تیم تکواندو فرمانیه در ادامه با اشاره به مزیت حضور تکواندوکاران ملی پوش و باتجربه در تیم های مختلف، بیان کرد: این را باید یک اتفاق بسیار خوب در لیگ دسته اول عنوان کرد؛ چرا که  شرایط جدیدی در تکواندو رقم خورده است. با این اتفاق رقابت ها واقعی تر شده و جذابیت دیدارها بالا رفته است. هرچند برخی از تیم ها از پتانسیل قرارداد با بازیکنان باتجربه، ملی پوش و البته نوجوانان بهره می برند اما این موقعیت برای همه تیم ها عادلانه و مناسب است. 

ساعی در مورد تکواندوکارانی که  در لیگ عملکرد خوبی دارند  و امکان حضورشان در اردوی تیم ملی اظهار کرد: قطعا تکواندوکاران برتر از لیگ به اردوی تیم ملی دعوت می شوند، اما کادر فنی همچنان در حال رصد کردن بازیکنان است تا با پایان هفته آخر مسابقات جام کوثر، امکان حضور بازیکنان باانگیزه در اردوی تیم ملی فراهم شود. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده