سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

فردی: رقابت نزدیکی با رقبا برای کسب عنوان قهرمانی داریم

سرمربی تیم تکواندو بیمه تجارت نو با اشاره به مبارزات حساس هفته پایانی لیگ بانوان گفت: چند تیم در کورس قهرمانی دارند و عبور از آنها و رسیدن به سکوی نخست دشوار اما شدنی است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، «بیمه تجارت نو» سال گذشته با هدایت مینا فردی عنوان نایب قهرمانی لیگ دسته اول تکواندو بانوان را به خود اختصاص داد. اما حالا با ستاره های تیمش یکی از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی است که از مرحله گروهی با عنوان صدرنشین به دور نهایی صعود کرد. «بیمه تجارت نو» در هفته پایانی جام کوثر برای تثبیت صدرنشینی و رسیدن به سکوی نخست مسابقات نیاز مبرمی به برتری مقابل رقبا دارد؛ رقبایی که پیروزی برابرشان چندان ساده نیست و هر کدام سودای قهرمانی در سر دارند.

مینا فردی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص دیدارهای هفته سوم تا پنجم تیمش برابر رقبا در جام کوثر عنوان کرد: طی سالیان گذشته همانطور که انتظار می رفت حامیان مالی بیشتری به لیگ تکواندو بانوان ورود پیدا کردند و این سرمایه گذاری موجب شد تا در جریان حمایت های مالی، حضور ملی پوشان و بازیکنان باتجربه را در تیم های مختلف شاهد باشیم. همچنین این مهم باعث شد رقابت های نزدیک تر و جذاب تری  را ببینیم و حالا نیز به هفته پایانی رسیدیم.

فردی ادامه داد: خدا را شکر که این اتفاق افتاد چراکه با ورود حامیان مالی به سطح رقابت ها، به رفع  دغدغه بازیکنان برای آمادگی بیشتر کمک شد و مانند سال های گذشته اکثر بازیکنان خوب در یک وزن در کنار هم در یک یا 2 تیم حضور ندارند و پخش شدن آن ها در تیم های مختلف به جذابیت لیگ کمک شایانی کرد. با توجه به بالا رفتن سطح رقابت ها تیم های مدعی بیشتری در کورس قهرمانی داریم. با این شرایط «بیمه تجارت نو» آماده مبارزه با مدعیان است و تلاش می کنیم سکوی نخست را از آن خود کنیم.

سرمربی تیم تکواندو بیمه تجارت نو درباره رصد شدن بازی ها توسط کادر فنی تیم ملی و احتمال حضور بازیکنان چهره لیگ در اردوی تیم ملی عنوان کرد: از آنجایی که سطح رقابت ها بسیار نزدیک است بازیکنانی که از تیم ملی جا ماندند، در تلاش هستند تا با عملکرد خوبشان در لیگ بتوانند نظر کادر فنی را برای شانس مجددشان در تیم ملی جلب کنند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده