سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

قهرمان جام کوثر چهارشنبه معرفی می شود/ معادله چند مجهولی مدعیان

لیگ دسته اول بانوان ایران در حالی چهارشنبه هفته جاری وارد ایستگاه پایانی خود می شود که هر 6 تیم حاضر در این مسابقات روی کاغذ شانس کسب عنوان قهرمانی را دارند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، لیگ دسته یک جوانان و بزرگسالان بانوان (جام کوثر) گرامیداشت شهیده شاخص کشور «فاطمه اسدی»، چهارشنبه 5 بهمن ماه با برگزاری 9 بازی از هفته های سوم تا پنجم  به پایان می رسد. در این دوره از مسابقات 6 تیم لوازم خانگی کن ، فرمانیه ، لوکس شمشیری یاس، بیمه تجارت نو ، پارت نوین و پایگاه سلامتی رها که از مرحله مقدماتی صعود کردند به میزبانی خانه تکواندو به مصاف هم می روند. 

هر کدام از بازی های این هفته برای تیم های اول تا سوم حکم یک فینال را دارد که به نوعی یک معادل چند مجهولی برای تعیین تیم های برتر این دوره از مسابقات است. بیمه تجارت نو قصد دارد عنوان نایب قهرمانی سال گذشته را تبدیل به قهرمانی کند؛ از طرف دیگر تیم تازه وارد پارت نوین در نظر دارد با ستاره های خود شگفتی ساز شود. لوکس شمشیری یاس که اغلب از بازیکنان جوان تشکیل شده اند نیز نیم نگاهی به این عنوان ارزشمند دارد.

2 تیم 4 امتیازی بیمه تجارت نو و پارت نوین با در اختیار داشتن مکان های اول و دوم جدول رده بندی شانس بیشتری نسبت به سایر رقبا برای کسب عنوان قهرمانی دارند. برنده تقابل رودروی این دو تیم مدعی، گام بلندی برای کسب عنوان قهرمانی خواهد برداشت. در این دیدار احتمال مبارزه ناهید کیانی با بخشی نژاد، سعیده نصیری با نگار اسماعیلی و پریسا جوادی با طیبه پارسا دیدنی تر از سایر مبارزات خواهد بود. 

شاگردان مینا فردی در تیم بیمه تجارت نو قبل از این بازی مهم، به دیدار فرمانیه و پایگاه سلامتی رها خواهند رفت. فرمانیه تیم 3 امتیازی جدول که هفته نخست برابر لوکس شمشیری غافلگیر شد، خود یکی از مدعیان است و نتیجه این دیدار می تواند سرنوشت جدول را تغییر دهد. پارت نوین اگر می خواهد در نخستین سال حضور خود یکی از تیم های برتر این مسابقات باشد، باید از دیدار با لوکس شمشیری و فرمانیه دست خالی میدان را ترک نکند. 

لوکس شمشیری یاس دیگر تیم 3 امتیازی این بازی ها 3 بازی مهم خواهد داشت که به ترتیب با پارت نوین، لوازم خانگی کن و پایگاه سلامتی رها دیدار خواهد کرد. کسب امتیازات کامل این 3 دیدارمی تواند این تیم را به جایگاه مناسبی در جدول و سکوی قهرمانی برساند. 

برنامه دیدارهای هفته سوم تا ششم به شرح ذیل است:

هفته سوم
بیمه تجارت نو - فرمانیه
پارت نوین - لوکس شمشیری یاس
پایگاه سلامتی رها -  لوازم خانگی کن

هفته چهارم
بیمه تجارت نو  -   پایگاه سلامتی رها
پارت نوین  - فرمانیه
لوازم خانگی کن -  لوکس شمشیری یاس

هفته پنجم
بیمه تجارت نو - پارت نوین
پایگاه سلامتی رها - لوکس شمشیری یاس
فرمانیه - لوازم خانگی کن 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده