سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

ارائه و تشریح عملکرد هیات تکواندو البرز جهت همکاری متقابل با شرکت دارویی الیت

نشست مشترکی بین مسئولین شرکت دارویی الیت و مسئولین،پیشکسوتان ، قهرمانان و مربیان ملی استان در خانه تکواندو برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، نشست مشترکی بین مدیر عامل و قائم مقام شرکت دارویی الیت و مسئولین، پیشکسوتان و مربیان ملی استان  روز یک شنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۱ در هیات تکواندو استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه هیات استان با ارائه گزارش عملکرد به تشریح  برنامه های اجرا شده طی ۸ ماه اخیر پرداخت و مسئولین شرکت دارویی الیت در جریان روند کار هیات تکواندو استان قرار گرفتند.

آرش سیدی مدیر عامل شرکت الیت در گفتگو با روابط عمومی استان گفت: خوشحالم که پس از سال ها تکواندوکاران استان تکواندو خیز البرز دارای خانه شدند تا در آینده با همیت و جدیتی که در وجود دوستان میبینم  سالنی مجهز و فراخور نام و افتخارات البرز در اختیار خانواده بزرگ تکواندو قرار گیرد.

وی در ادامه گفت: تا قبل از حضور در این مجموعه آمار دقیقی از تکواندو البرز نداشتم اما این حجم از فعالیت و افتخار آفرینی سندی بر شایستگی این استان در رشته مهیج و پرطرفدار تکواندو می باشد.

مدیر عامل شرکت الیت دارو افزود : استان البرز از لحاظ مساحتی چندان بزرگ نیست اما از همه اقوام در آن سکنی دارند که این مهم باعث میگردد کار برای مسئولین در راس سخت تر باشد،کما اینکه این موضوع باعث میگردد تا فرزندان این آب و خاک را به سوی ورزش سوق داد و از بزه دور کرد و از اتفاقات ناگواری که نسل نوجوان و جوان را تهدید میکند جلوگیری کرد.

سیدی تصریح کرد بسیار خوشحال و خرسندم که بواسطه قرابت با داود روستا آزاد مسئول کمیته اقتصادی و بازاریابی استان البرز افتخار حضور در جمع صمیمی تکواندو البرز را بیابم.

این مسول در خاتمه ضمن ابراز قدرانی و تشکر گفت: امیدوارم بتوانبم با همکاری  دو جانبه افتخار خدمت به ورزشکاران را داشته باشیم.

در ادامه نیز مهشید هنرپیشه قائم مقام مدیر عامل نیز از حضور در استان البرز و جمع تکواندوکاران ابراز خرسندی کرد و گفت: تا پیش از این تکواندو را در قاب کوچک تلویزیون دیده بودم و آشنایی با این رشته و سبک فعالیت هایش نداشتم،خوشحالم که امروز با  حضور در جمع مسئولین قهرمانان،مربیان ملی و تکواندوکاران از نزدیک شاهد زحمات این عزیزان تا رسیدن به سکوهای قهرمانی بودم.

در بخش دیگری از نشست مسئولین هیات و نفرات حاضر در جمع به ایراد سخن پرداختند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده