سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

ساعی در شورای اداری گلپایگان:

توسعه ورزش روستایی از برنامه های فدراسیون است/آماده تجهیز خانه تکواندو هستیم

رئیس فدراسیون تکواندو که در جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان شرکت کرده بود گفت: فدراسیون تکواندو آماده است خانه‌های تکواندو روستایی و شهرستانها را تجهیز کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، عصر جمعه شورای اداری گلپایگان با حضور عسگریان فرماندار، حجت الاسلام کرامتی امام جمعه، اعضای شورای شهر ک رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد و هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو که به همراه سید حسین عباسی رئیس کمیته امور استان‌ها و مجامع به همراه مسئولان تکواندو استان برای افتتاح خانه تخصصی تکواندو راهی گلپایگان شده بودند، میهمان این جلسه بودند.

در ابتدای این نشست، دکتر عسگریان فرماندار شهرستان گلپایگان ضمن خیرمقدم به هادی ساعی و هیأت همراه عنوان داشت که ورزش بخصوص تکواندو علاقمندان پرشماری دارد و ان شالله بتوانیم از ظرفیت هادی ساعی به عنوان یکی از مفاخر ورزش کشور که مسئولیت فدراسیون را برعهده دارد جهت توسعه ورزش در این گلپایگان بهره ببریم.

در ادامه رئیس هیأت تکواندو شهرستان گلپایگان گزارشی از روند ساخت خانه تخصصی تکواندو با همکاری سپاه و بسیج شهرستان ارائه نمود و در ادامه خواستار حضور تیمی از این شهرستان در لیگ برتر و همچنین میزبانی از رقابت‌های کشوری و اردوهای تیم ملی را ارائه نمود.

هادی ساعی در این جلسه با تشکر از حاضرین در این جلسه اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که در این جمع صمیمی حضور دارم. اینکه کلیه مسئولان شهرستان در یک روز تعطیل و در این وقت شب گردهم آمده اند، بیانگر عزم بالای عزیزان برای کمک به ورزش است. باید از مسئولان سازمان بسیج تشکر و قدردانی ویژه ای داشته باشم که برای ساخت و راه اندازی خانه تخصصی و استعدایابی تکواندو اهتمام ویژه ای داشته اند و بر اساس اطلاعاتی که به من داده شده، این دوستان همیشه حامی تکواندو بوده اند. از اعضای شورای شهر که همه اعضای آن ورزشی هستند نیز تشکر می‌کنم و به مردم گلپایگان برای این انتخاب تبریک می گویم.

وی ادامه داد: ۵۳ روستا در گلپایگان وجود دارد که طبق اطلاعات رسیده تکواندو تنها در ۲ روستا فعال است، این در حالیست که در شهرستان گلپایگان فقط هشت مربی رسمی فعالیت می‌کنند. این تعداد مربی برای شهرستان گلپایگان و روستاهای اطراف تعداد کمی است. با توجه به اینکه فدراسیون برنامه‌هایی برای توسعه تکواندو در روستاها دارد، کمک خواهیم کرد تا تعداد مربیان رسمی شهرستان افزایش پیدا کند. با این وجود امیدوارم تکواندوکارانی که شرایط لازم را دارند معرفی شوند تا با تسهیلاتی که ما در نظر خواهیم گرفت در دوره‌های آموزشی حاضر شرکت کرده و مدرک خود را دریافت کنند.

رئیس فدراسیون تکواندو ادامه داد: برای مربیانی که علاقمند به فعالیت در روستا باشند، تسهیلات ویژه ای در نظر خواهیم گرفت تا بتوانند مدرک مربیگری رسمی دریافت کنند. ضمن اینکه برای روستاهای که حداقل ۵۰ تکواندوکار داشته باشند، امکانات لازم را در اختیار قرار دهیم. همانطور که اشاره کردم، توسعه تکواندو روستایی یکی از برنامه‌های فدراسیون تکواندوست.

ساعی در بخش دیگری از سخنان خود به توسعه تکواندو در شهرستان گلپایگان هم اشاره کرد و گفت: با توجه به توضیحاتی که شهرام الله آبادی رئیس هیأت تکواندو استان از فعالیت خوب شهرستان گلپایگان ارائه نمود، در صورتی که تعداد تکواندوکارانی که از خانه تخصصی تکواندو استفاده می‌کنند به تعداد ۵۰۰۰ نفر برسد، فدراسیون تجهیزات التکرونیکی (هوگو) را نیز در اختیار شهرستان قرار خواهد داد، تا گلپایگان به عنوان مرکز تکواندو غرب استان بتواند این فعالیت را به خوبی گسترش دهد. ضمن اینکه در صورتی که امکانات لازم برای میزبانی از تیم‌های ملی فراهم باشد، بدون شک از این پیشنهاد استقبال خواهیم کرد. چرا که معتقدیم برگزاری اردوهای تیم ملی و حضور مربیان و تکواندوکاران شهرستان مستعد در این اردوها به رشد و توسعه این رشد کمک ویژه خواهد داشت.

ساعی در پایان گفت: وقتی اهتمام، شور و اشتیاق بالای مسئولان ورزش شهرستان را برای توسعه ورزش می بینم، انگیزه من هم برای کمک به این امر بیشتر می شود تا اردوی تیم ملی را اینجا برپا کنیم. مربیان برجسته را برای برگزاری کلاس های هماهنگی به اینجا اعزام می کنیم تا در جهت گسترش تکواندو و جذب جوانان به این رشته گامی برداشته باشیم و ان شالله تجهیزات را در اختیار شهرستان قرار خواهیم داد. 

همچنین در حاشیه این نشست، از هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو توسط مسئولان ورزشی شهرستان گلپایگان تقدیر بعمل آمد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده