سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

باوقار: قصد داریم وفاق و همدلی را در میان خانواده تکواندو فارس گسترش دهیم

رئیس هیات تکواندو استان فارس پس از بازگشت 19 ماهه به صندلی ریاست هیات در نظر دارد اتفاقات خوبی را به همراه تکواندوکاران این استان رقم بزند.

علی باوقار رئیس هیات تکواندو استان فارس پس از بازگشت به این هیات، در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو بیان کرد: 19 ماه از دوران ریاستم سپری شد اما برنامه مان برای حدودا 2 سال آینده این است که وفاق و همدلی را میان خانواده تکواندو فارس گسترش دهیم. امیدوارم با کمک فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان فارس کمبودها را جبران کنیم.

او ادامه داد: تمام تلاشمان را می کنیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و البته به آینده امیدوار هستیم. باتوجه به قدمت تکواندو استان فارس برنامه مان این است مجددا تکواندو این استان را به روزهای اوج خود برگردانیم و بین 5 استان برتر این رشته ورزشی باشیم. سعی می کنم تا حد توان مشکلات را حل کنم و از همه مهم تر سطح فنی را با کمک یکدیگر ارتقا ببخشیم. در نظر داریم در بدو ورود طی نشستی  با ورزشکاران و پیشکسوتان استان ضمن همفکری با بزرگان از این عزیزان تجلیل داشته باشیم. 

باوقار در خصوص برنامه هایش به عنوان سکاندار هیات تکواندو استان فارس، اظهار کرد: قصد داریم میزبان دوره های مختلف آموزشی و مسابقات مختلف در سطوح مختلف باشیم. همچنین تلاش داریم تعداد تیم های استان فارس در لیگ های مختلف را گسترش دهیم تا بیش از پیش شاهد شکوفایی تکواندو فارس باشیم. 

وی در پایان گفت: از هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو و حسین حسین زاده سرپرست دبیری بابت کمک ها و حمایت هایشان تشکر ویژه دارم. همچنین از سید حسین عباسی رئیس امور استان ها و مجامع فدراسیون بابت دلسوزی های پدرانه اش در این مدت برای تکواندوکاران فارس سپاسگزارم. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده