سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

محمدی: ورزش مازندران پویا و افتخارات تکواندو استان مشهود است

دارنده مدال برنز آسیا گفت: حضور افراد باتجربه در کنار بازیکنان جوان در تکواندو استان مازندران مهم است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون و به نقل از سایت تکواتدو مازندران، محمدی دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا در گفتگو اختصاصی با روابط عمومی هیات تکواندو مازندران از شرایط فعلی خود گفت: زندگی شخصی من با تکواندو گره خورده است، چندین کار در کنار رشته ورزشی انجام دادم، بخاطر شرایط اقتصادی شاید پیگیر شغل آزادم‌ نباشم  ولی مربیگری در زادگاهم را ادامه داده ام و خواهم داد.

دارنده مدال نقره رقابت های کشورهای اسلامی از زمان خروجش از ایران گفت: در سال 2014 کاملا قانونی از ایران خارج شدم بخاطر دارم نفجم در زمان ریاستش هنگام اعزام من به اتریش و خروج از کشور خیلی پیگیری کرد که این اتفاق نیافتد. حتی با مهدی بی باک هماهنگ کرد و با ایشان تماس تلفنی داشتم ولی من در آن برهه تصمیم خودم را گرفته بودم حتی شاید اشتباه بود ولی تصمیم گرفتم و کاملا قانونی ایران را ترک کردم و پناهنده هیچ کشوری نشدم.

وی در این رابطه افزود: ورزش حرفه ای، ورزشی است که به مرز و بوم ها ربطی ندارد ما ورزش میکنیم که نشانه صلح و آرامش باشیم اما بنده با افتخار برای ایران و خاک کشورم مبارزه کردم تا با، به اهتزاز در آوردن پرچم کشورمان توسط من یا دیگر قهرمانان، فرهنگ مان در دنیا را ترویج دهیم و بگویم از چه جامعه ای هستیم.

تکواندوکار مازندرانی با اشاره به اینکه بعد از خروج از ایران موفق به کسب مدال طلا اپن کره جنوبی شد؛ گفت: اواخر سال 2017 به ایران برگشتم و دوباره به تیم ملی وارد شدم، پس از آن به مسابقه قهرمانی آسیا، بازی های کشورهای اسلامی، چندین تورنمنت اعزام شدم به برنز آسیا و نقره بازیهای اسلامی دست یافتم و در سال 2019 بعد از بازی در باشگاه عمان، از تیم ملی خداحافظی کردم.

وی بیان کرد: در حال حاضر در ایران زندگی می کنم و در شهر سلمانشهر معروف به متل قو وارد عرصه سیاسی شدم، نفر ششم شورای شهر سلمانشهر هستم و خروج من از ایران دلایل مشخص و شخصی برای خودم داشت، ربطی به مدیریت در تکواندو ندارد که برخی از رسانه ها به این موضوع دامن زدند.

احمدی محمدی مازندران را قطب ورزش ایران می داند و عنوان کرد: در این موضوع هیچ شکی نیست، ما استان پویایی در عرصه ورزش داریم و مطمئنن در تکواندو هم واضح است و خیلی ها برای این استان افتخارآفرینی کردند. حتی از شهر کوچک عباس آباد ورزشکار المپینی از این رشته و استان داشتیم،  خیلی از ملی پوشان که در حال حاضر در کشور چه در جایگاه مدیریتی یا ورزشکار در تیم ملی هستند از مازندران قد علم کردند و به عرصه ملی معرفی شدند.

مربی جوان سلمانشهری با اشاره به حضور نفجم در راس تکواندو مازندران گفت: زمانی مازندران یک دگرگونی حائز اهمیت داشت، بعد از اینکه سکان هیات تکواندو استان به فیض اله نفجم رسید، تحولی بزرگ در مازندران رخ داد، از نظر مدیریتی کاری که باید انجام می داد را کرد و موفق هم شد و برای موفقیت جنگید و همچنان می جنگند. دقیقا زمانی که در شیاپ جانگ مبارزه می کرد و مطمئنم که الان هم برای تیم ملی با نگاه کشوری اینکار را انجام می دهد.

وی ادامه داد: آمار قهرمانی، مدال آوری و … در مازندران به نسبت استان های دیگر از نظر  نموداری کاملا مشخص است که بعد از ورود ایشان در تکواندو مازندران در هر بخشی داوری، مربیگری، معرفی بازیکنان به تیم ملی در رده های سنی ارتقا و پیشرفت داشتیم، این دستاوردها چیز کمی نیست که قابل دیدن نباشد و هر فرد غیرورزشی هم این را کاملا حس میکند و مشهود است.

ملی پوش سابق مازندران در رابطه با حواشی و بازی رسانه ای این روزهای تکواندو ایران اشاره کرد: یک سری اشکالات و اتفاقات از نظر شخص بنده از دوره قبل وجود داشت، باز کردن آن موضوعات کار درستی نیست و هر کسی مثل من که در اردوهای تیم ملی بود شاهد اتفاقاتی در مدیریت داخلی فدراسیون و موارد مختلف بوده است. پس دامن زدن به حواشی به نفع کسی نخواهد بود جز ایجاد تشویش از طریق همین رسانه ها که تنها برای برهم زدن نظم فکری است، تا تکواندو ایران به اهداف مهمش که المپیک پیش رو است نرسد و با اینکار ضعف های قبلی خود در جهانی و المپیک را بپوشانند.

محمدی گفت: قطعا برای گروهی که در راس کار هستند و به تکواندو کنونی خدمت می کنند سنگ اندازی بزرگی است، و حتی خیانت به خدمات خودشان که قبلا قدم هایی برداشتند و به هر دلیلی در حال حاضر دیگر حضور ندارند، آنها می خواهند فکر خانواده بزرگ‌ تکواندو و جامعه ورزش را مسموم کنند و از انتخاباتی که در تیم ملی برای گزینش بازیکنان و اقدامات فدراسیون انجام می شود شک و شبهه به اذهان عمومی راه پیدا کند.

تکواندوکار وزن 87- کیلوگرم کشورمان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی ایران ادامه داد: کار سختی تا رسیدن به المپیک پیش رو است، برای تیم ملی و کادر فنی آرزوی موفقیت می کنم. بخصوص برای نفجم که در این شرایط به کادر فنی اضافه شد، در این برهه زمانی شاید هرکسی سکان تیم ملی را بدست نگیرد چون واقعیتی است که باید پذیرفت  از سال 2016 به بعد افت شدیدی داشتیم حالا 3 پله صعود یا سقوط در مجموع امتیازات جهانی تفاوتی در کل ماجرا و افت تکواندو ایران ایجاد نمی کند و ماهیت خروج تکواندو از ریل موفقیت را عوض نمی کند.

محمدی ادامه داد: بگذارید کادر جدید با آرامش به کارش ادامه دهد افراد باتجربه و قهرمانان که در کسوت مدیریتی هستند با دانسته های جدید تکواندوکاران را به مسیر اصلی هدایت کنند، با قبول اشتباهات دوره قبل و ندادن آگاهی درست در بین ورزشکاران، تکواندوکاران را دل زده کردند تا عقب نشینی کنند و الان شاهد لبریز شدن صبرشان هستیم و با خداحافظی ملی پوشان روبرو شدیم.

وی در پایان با عنوان اینکه تکواندو برای قشر خاص نیست و جزء سرمایه ملی است؛ گفت: دلسوز جوانانی باشیم که در این شرایط سخت اقتصادی زندگی‌خود را وقف ورزش کردند و به امید رسیدن به اهدافشان در تلاش هستند و می جنگند، با انتشار اخبار ضد و نقیض باعث رفتار هیجانی تکواندوکاران نشویم و کنار تکواندو ایران و ملی پوشان باشیم تا در سال قبل از المپیک در شرایط جوی آرام بتوانیم کسب سهمیه کنیم.

 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده