سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

درخشش دختران اصفهانی در رقابت های آزاد قهرمانی کشوری جوانان و بزرگسالان

رقابت های آزاد قهرمانی جوانان و بزرگسالان کشور در گروه بانوان به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون و به نقل از هیات تکواندو استان اصفهان،روز دوم رقابت های ازاد قهرمانی کشوری جوانان و بزرگسالان بانوان روز یکشنبه 4 دی ماه در خانه تکواندو تهران برگزار شد.

نگار اسماعیلی در وزن 49- کیلوگرم دور نخست رقابت های دور یک سی و دوم مقابل حدیث قرینی قرار گرفت 28 بر 4 حریف خود را شکست داد و در مرحله یک شانزدهم با فاطمه اسدی به مبارزه پرداخت و حریف خود را شکست داد و در مرحله یک هشتم با نیکی کریمی مبارزه کرد و مبارزه را به نفع خود تمام کرد و در مرحله یک چهارم مقابل همتا برجسته قرار گرفت و نتیجه را 19 بر 10 از آن خود کرد و به مرحله فینال راه یافت. اسماعیلی در فینال به دلیل مصدومیت نگار قدیانی، برنده این مسابقه اعلام شد و طلای این دور از مسابقات را از آن خود کرد.

زهرا شیروانی در وزن 73- کیلوگرم در مرحله یک شانزدهم با هدیه اکبری مبارزه کرد و 24 بر 6 رقابت را به نفع خود تمام کرد و در دور یک هشتم مقابل شقایق میزائی قرار گرفت و 19 بر 5 حریف خود را شکست داد و در مرحله یک چهارم با تینا خانی به مبارزه پرداخت و 21 بر 10 اورا شکست داد. وی در دور نیمه نهایی با اتوسا پروین مبارزه کرد و 2-13 بازی را واگذار کرد و مدال برنز را به دست آورد.

در وزن 67- کیلوگرم 67 هوگوپوش شرکت کرده اند که یاسمن محمدی در وزن 67- در مرحله یک شانزدهم مقابل روژین حسینی قرار گرفت و حریف خود را 23-6 شکست داد و در مرحله یک هشتم با هاجر حسینی به مبارزه پرداخت و 23-2 نتیجه را از آن خود کرد و در مرحله یک چهارم مقابل  سمیرا بیاتی قرار گرفت و 19-11 نتیجه مسابقه را به نفع خود تمام کرد و در مرحله نیمه نهایی با راضیه رنگرززاده مبارزه کرد و یاسمن محمدی به مرحله نهایی راه پیدا کرد.

یاسمن محمدی درمرحله نهایی سحر مرادی را شکست داد و طلا را کسب کرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده