سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

در پایان جلسه کمیته فنی؛

ابقا سرمربی تیم ملی تکواندو تا المپیک پاریس/قهرمان جهان به کادر فنی اضافه شد

کمیته فنی فدراسیون در پایان جلسه ای به مدت 8 ساعت، ضمن ابقا سرمربی تیم ملی تکواندو تا بازی های المپیک 2024 پاریس، فیض الله نفجم را به کادر فنی اضافه کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، جلسه کمیته فنی فدراسیون تکواندو با هدف بررسی عملکرد تیم های ملی در مسابقات قهرمانی جهان مکزیک 2022 و مرحله نهایی رقابت های گرندپری ریاض 2022 با حضور اصغر رحیمی مدیرفنی تیم های ملی، غلامحسن ذوالقدری، هادی افشار، فیض الله نفجم، یوسف کرمی و مهروز ساعی به ریاست هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو از ساعت 10:15 دقیقه امروز صبح یکشنبه چهارم دی ماه در محل فدراسیون تشکیل شد. 

در ابتدای این جلسه بیژن مقانلو، مسعود حجی زواره و نعیما خواجوی به عنوان اعضای کادر فنی تیم ملی مردان گزارشی از روند انتخاب، آماده سازی و عملکرد تیم ملی در رقابت های فوق ارائه و به سوالات اعضای کمیته فنی پاسخ دادند. در ادامه با خروج مربیان تیم ملی از جلسه، اعضای کمیته فنی در همین خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند. 

در پایان این جلسه که تا ساعت 18 به طول انجامید، بیژن مقانلو به عنوان سرمربی تیم ملی تا پایان بازی های المپیک پاریس 2024 در سمت خود ابقا و فیض الله نفجم به کادر فنی تیم ملی اضافه شد. گفتنی است نفجم بعد از این انتخاب، از عضویت در کمیته فنی کناره گیری کرد. 

فیض الله نفجم نزدیک به 15 سال سابقه حضور در تیم ملی را در کارنامه دارد. وی همچنین مدال نقره قهرمانی جهان در سال 2005، طلای جام جهانی در سال 2006 و برنز جام جهانی 2002، طلای ارتش های جهان 1995 و طلای جام باشگاه های آسیا 2007 را برای کشورمان کسب کرده است. وی یک دوره سرمربی تیم ملی نوجوانان بوده و به مدت 13 سال ریاست هیات تکواندو استان مازندران را عهده دار است.

شایان ذکر است در این جلسه تنها در خصوص تیم ملی آقایان تصمیم گیری شد و در خصوص تیم ملی بانوان در جلسه آتی بحث و تبادل نظر خواهد شد. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده