سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

کولاک قهرمانان مازنی در هفته نهم لیگ تکواندو نوجوانان و جوانان استان

هفته نهم لیگ نوجوانان و جوانان آقایان مازندران با برگزاری 6 دیدار و حضور ملی پوشان مازندرانی برگزار شد و ستارگان املاک پارسه لاریم تا پایان این هفته به صدرنشینی خود ادامه داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل هیات تکواندو مازندران،  هفته نهم مسابقات لیگ تکواندو استان در رده سنی نوجوانان و جوانان در بخش آقایان روز جمعه (2 دی ماه) با حضور تیم های شرکت کننده در مجتمع ورزشی شهدا فریدونکنار برگزار شد.

با نزدیک شدن به هفته های آخر لیگ استانی، هیجان تیم های شرکت کننده و تلاششان برای رسیدن به سکوی قهرمانی 1401 مشهود است و تکواندوکاران با رقابت در  هفته نهم، تنها 2 هفته تا خط پایان مسابقات را در پیش دارند.

تیم ها با بکارگیری ملی پوشان، قهرمانان مدال آوری جهانی، آسیایی و همینطور تکواندوکاران مطرح کشوری بازیهای هیجانی را رقم زدند که مهمترین رقابت ها بین تیم های ذوالفقار جویبار مقابل هیات تکواندو بابل که به تساوی رسیدند، جدال بازیکنان ساروی مقابل تیم شهید رضایی قائمشهر به برد ختم شد همینطور آملیها در تقابل با تکواندوکاران بابل به پیروزی رسیدند‌.

در تیم هیات تکواندو بابل عرفان بزرگی دارنده مدال برنز رقابتهای آزاد آسیا، فجر اپن مقابل سجاد رجبی از تیم آمل، دانیال بزرگی دارنده برنز آسیا مقابل ایلیا ورامینی ملی پوش نوجوانان از آمل و در بازی دوم مقابل امیرحسین بیضایی ملی پوش باتجربه از تیم ذوالفقار جویبار، علیرضا علیخان زاده در تقابل با ابوالفضل عسگریان از تیم ذوالفقار جویبار و همینطور یاسین ولی زاده دارنده برنز نوجوانان جهان مقابل رضا کلانی از تیم آمل در دیدارهایی پرشور و دیدنی سالن مسابقات را به وجد آورده و در بازیهای تنگاتنگ به پیروزی رسیدند.

ایمان اکبرزاده ملی پوش قدیمی و دارای مدال نقره المپیک نظامیان به مصاف آرین فلاحی از تیم شهید رضایی قائمشهر به پیروزی برای تیم ساری رسید

محمد رستم نژاد بازیکن ساروی حاضر در تیم ذوالفقار جویبار به مصاف علی شیع زاده از تیم هیات تکواندو بابل رفت به پیروزی رسید

سروش احمدی نایب قهرمان جهان و امیررضا قربانی نایب قهرمان نوجوانان جهان هم در لیگ استان حضور دارند که در هفته های آتی شاهد رقابتی جذاب از سوی بازیکنان خواهیم بود.

برگزاری لیگ نوجوانان و جوانان مازندران از جمله لیگ های مهم استان است که با حضور تعداد بالای ملی پوشان فضایی متفاوت و رقابتی جذاب را برای تمام شرکت کنندگان ایجاد میکند،  قطعا برای 2 هفته پایانی رسیدن تیم ها به سکوی قهرمانی بازیهای زیبا و در عین حال رقابتی سخت را پیش رو خواهیم داشت.

در پایان هفته نهم تیم ستارگان املاک پارسه لاریم با 8 برد بدون باخت و جمع 24 امتیاز همچنان در صدر جدول باقی ماند و اسدی فریدونکنار با 7 برد، 3 باخت و جمع 21 امتیاز توانست 2 پله صعود داشته باشد و خود را به جایگاه دوم جدول امتیازات برساند، تیم شهید رضایی قائمشهر با 6 برد، 2 باخت و 18 امتیاز یک پله سقوط به جایگاه سوم رفت، هیات تکواندو بابل با 5 برد، یک تساوی و 17 امتیاز به جایگاه چهارم تنزل یافت.

تیم های هیات تکواندو ساری، هیات تکواندو آمل، ذوالفقار جویبار، خانه هوشمند سازه ایمن قو سلمانشهر، هیات تکواندو نوشهر، هیات تکواندو چالوس، شهدای خرم آباد و آکادمی قاسمی سمنان در رده های پنجم تا سیزدهم قرار گرفتند.

نتایج هفته نهم لیگ نوجوانان و جوانان پسر مازندران:
هیات تکواندو چالوس صفر – اسدی فریدونکنار 12
ستارگان املاک پارسه لاریم 12 – آکادمی قاسمی سمنان صفر
ذوالفقار جویبار 9 – آکادمی قاسمی سمنان 3
ذوالفقار جویبار 6 – هیات تکواندو بابل 6
هیات تکواندو ساری 7 – شهید رضایی قائمشهر 5
هیات تکواندو آمل 7 – هیات تکواندو بابل 5

برترین ها//
فنی ترین بازیکن: علیرضا شهسوار (هیات تکواندو ساری)
پرامتیازترین بازیکن: یاسین ولی زاده (هیات تکواندو بابل)
مربی نمونه: میلاد کهنسال (هیات تکواندو ساری)
داور نمونه: محمداسماعیل یوسفی (بهشهر) و ابراهیم واحدی (نکا)
سرپرست نمونه: علی اکبر صفایی (آکادمی قاسمی سمنان)

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده