سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

زین العابدینی: هر 6 تیم صعود یافته به مرحله نهایی جام کوثر پتانسیل قهرمانی دارد

سرمربی تیم تکواندو پایگاه سلامتی رها گفت: جنگ قهرمانی میان تیم های صعود کننده بالا گرفته است و هر 6 تیم پتانسیل قهرمانی در لیگ دسته یک تکواندو بانوان را دارند.

ریحانه زین العابدینی سرمربی تیم پایگاه سلامتی رها در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در خصوص صعود تیم خود به دور نهایی لیگ دسته یک تکواندو بانوان (جام کوثر)، عنوان کرد: تیم پایگاه سلامتی رها با ترکیبی کاملا جوان در لیگ دسته یک تکواندو بانوان کشور حضور پیدا کرده است و تلاش تمام بازیکنان و کادر فنی این بود که به مرحله نهایی برسیم و نهایتا توانستیم مقتدرانه به مرحله بعدی صعود کنیم. جدا از کسب عنوان قهرمانی که خواسته تمام تیم ها به شمار می رود، شخصا علاقه مند بودم در قالب یک تیم متحد، همدل و با برنامه ریزی بالا در این مسابقات حضور پیدا کنیم. بازیکنان تیم ما حدودا 8 ماه در کنار یکدیگر تمرین می کنند و با قابلیت هایی که دارند می خواهند شگفتی ساز شوند. 

وی در خصوص حضور سایر رقبا در مرحله نهایی بیان کرد: دور اول در گروه سختی قرار داشتیم و از تیم های حاضر به جرات می توان گفت 5 تیم در حد مدعی ظاهر شدند. خدا را شکر در 2 هفته اول توانستیم صعودمان را به مرحله نهایی قطعی کنیم. مطمئنا دور نهایی کار سختی داریم چراکه هر 6 تیم صعود کننده پتانسیل قهرمانی در جام کوثر را دارند. ما هم مانند همه تیم ها برای اینکه بهترین نتیجه را کسب کنیم وارد میدان می شویم و امیدواریم بهترین عملکرد را از خود نشان دهیم.

زین العابدینی در خصوص کمک پویایی لیگ به حضور موفق بازیکنان در قالب تیم ملی در رویدادهای بین المللی عنوان کرد: من سال ها به عنوان بازیکن در لیگ تکواندو کشور حضور داشته ام و حضور در مسابقات لیگ بازیکنان و مربیان را مجاب می کند تا آمادگی خود را همیشه حفظ کنند؛ همچنین شرکت در مسابقات به عملکرد بهتر بازیکنان کمک شایانی خواهد کرد و مسابقه دادن در انتخابی های متعدد، رقابت های قهرمانی آزاد کشوری و رویدادهای بین المللی که در تهران میزبانی می شود، باعث می شود تا بازیکنان همواره در مسابقات حضور یابند که این مهم جای تشکر و قدردانی از فدراسیون تکواندو دارد که بازیکنان را دائما در حالت بازی نگه می دارد.

وی  گفت: امسال برنامه ریزی برگزاری مسابقات لیگ دسته یک و رقابت های آزاد کشوری به مراتب از سال های گذشته بهتر بود و همین مورد فشار را از روی بازیکنان و مربیان به طور چشمگیری کاهش می داد. باید بگویم تکواندو بانوان پتانسیل بالایی دارد و امیدواریم با بهره گیری از این پتانسیل، شاهد درخشش و مدال آوری بیشتر بانوان در عرصه های جهانی باشیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده