سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

کشاورز: عملکرد بازیکنان جوان تیم ملی پاراتکواندو قابل تحسین بود

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو بانوان گفت: کسب یک مدال طلا و یک برنز در مرحله نهایی پاراگرندپری ریاض از سوی 2 عضو تیم ملی اتفاق بسیار خوبی بود.

عاطفه کشاورز سرمربی تیم ملی پاراتکواندو بانوان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در خصوص کسب مدال طلای مریم عبدالله پور و نشان برنز روزا ابراهیمی در رویداد فوق عنوان کرد: بازیکنان تیم ملی در رقابت های قهرمانی پاراتکواندو آسیا در هوشیمینه توانستند مدال کسب کنند و این بار در رویداد مهمی همچون پاراگرندپری عملکرد قابل تحسینی داشته باشند. مریم عبدالله پور در رقابت های گرندپری صوفیه نتوانست مدال بگیرد اما در ریاض به قدری آماده و خوب نشان داد که توانست حریف عنواندار ازبکستانی خود که در قهرمانی آسیا برابرش به پیروزی رسیده بود را مغلوب کند.

کشاورز همچنین عنوان کرد: عبدالله پور بازیکن جوان و خوش تکنیکی است که با حمایت های فدراسیون تکواندو، کمیته ملی پارالمپیک و مسئولان ورزشی می تواند در کنار سایرین به پارالمپیک پاریس راه پیدا کند.

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو بانوان درباره عملکرد روزا ابراهیمی نیز اظهار کرد: ابراهیمی بازیکن جوانی است که برای اولین بار در این رویداد شرکت می کرد. او مانند عبدالله پور در آسیا کسب عنوان کرد و در این رقابت ها نیز برابر حریفان نامداری پا به میدان گذاشت. ابراهیمی در این رویداد بازی را به نفر اول جهان واگذار کرد وگرنه در تمامی مسابقاتش بسیار خوب رقابت کرد و از عملکرد او راضی هستیم.

کشاورز با اشاره به باخت نزدیک رایحه شهاب برابر حریف ترکیه ای خود در پاراگرندپری ریاض بیان کرد: شهاب حدود 2 دوره از مسابقات دور ماند و نسبت به بازیکنان دیگر کمتر در رقابت ها حاضر شد. او در 10 ثانیه پایانی برابر حریف خوب خود اخطار گرفت و با یک ضربه بازی را واگذار کرد وگرنه تا ثانیه های پایانی بازی را پیش افتاده بود. شهاب از نظر فنی ارتقای خوبی داشته است و مطمئنا در رویدادهای بعدی نتیجه را جبران خواهد کرد.

او درباره رقابت های قهرمانی پاراتکواندو جهان در فروردین ماه سال 1402 عنوان کرد: این رقابت برای هر ورزشکاری مهم است چراکه مسیر رسیدن به پارالمپیک هموار خواهد شد. ما نیز برای این رویداد برنامه داریم و می خواهیم با یک فراخوان از بازیکنانی که شرایط کلاس بندی را دارند دعوت کنیم تا در رقابت های انتخابی حاضر شوند؛ سپس برترین ها به اردوی تیم ملی جهت اعزام به این رقابت ها شرکت می کنند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده