سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

رئیس هیات تکواندو استان بوشهر:

با تمام توان برای پیشرفت تکواندو استان تلاش می کنیم

سید جلال سید مردانی گفت: با بهره مندی از تجربه پیشکسوتان و همچنین علم و دانش جوانان متخصص، با تمام توان برای پیشرفت تکواندو استان تلاش خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از  هیات تکواندو استان بوشهر؛ سید جلال سید مردانی در برنامه زنده تلویزیونی شونشینی سيما مركز استان بوشهر، ضمن تبریک درخشش ملی پوش پارتکواندوی بوشهری در رقابتهای جهانی، حضور علیرضا بخت پاراتکواندوکار دشتستانی در تیم ملی را مورد اشاره قرار داد و افزود: استان بوشهر، استعدادها و ظرفیت های فراوانی در حوزه ورزش و به ویژه تکواندو دارد.

وی ادامه داد: هدفگذاری هیات تکواندو بوشهر حضور در رنکینگ مناسب در سطح فدراسیون تکواندو است که ان شاء الله این مهم با بهره مندی از دانش و تجربه و علم متخصصین حوزه تکواندو در استان محقق خواهد شد.

سید مردانی در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت میزبانی استان در رقابتهای کشوری تکواندو اظهار کرد: الحمدالله با حمایت مسئولین ورزشی استان و سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری ، بوشهر برای دومین بار طی چند ماه گذشته میزبان رقابتهای کشوری خواهد بود.

علیرضا بخت قهرمان پاراتکواندو جهان گفت: برای کسب سهمیه پاراالمپیک سختی‌های زیادی تحمل کردم و با حفظ شرایط فعلی برای قطعی کردن سهمیه، با تمام وجود برای موفقیت در پاراالمپیک پاریس تلاش خواهم کرد.

عضو تیم ملی پاراتکواندو ایران افزود: سکوی قهرمانی المپیک و پارا همه جوره برای هر ورزشکاری با ارزش و اهمیت فوق العاده ای است. من هم تمام فکر و ذکرم را برای قهرمانی در گرندپری ریاض گذاشتم  که امتیاز لازم را کسب کنم و با حفظ این روند، ابتدا سهمیه پاراالمپیک را قطعی کنم و سپس برای کاروان ایران به امید خدا مدال بیاورم و همه مردم عزیز ایران را خوشحال کنم.

در ادامه فرزان فرهی مربی و داور بین المللی پومسه استان گفت : تیم پومسه آقایان استان بوشهر برای اولین بار با منتخبی از قهرمانان پومسه رو بوشهری، ایران و جهان در رقابتها لیگ برتر حضور دارد.

وی با توجه به میزبانی استان بوشهر در رقابتهای لیگ دسته یک تکواندو سبک پومسه ایران، افزود : در مسابقات لیگ دسته یک پومسه کشور حدود ۳۴۰ ورزشکار از ۱۷ استان در بخش آقایان و بانوان با با حضور ۲۸ پومسه رو بوشهری یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

میزبانی لیگ پومسه روز ۲۴ و ۲۵ آذر ماه به میزبانی ورزشگاه ۲ هزار نفری فجر بوشهر برگزار می‌شود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده