سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

انصاف دوست: اجرای برنامه های نو در حوزه بانوان در دستور کار خواهد بود

مسئولان هیات تکواندو استان البرز با اعضا کمیته های بانوان دیدار ،گفتگو و تبادل نظر کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز،جلسه مسئولین هیات با کمیته های بانوان استان روز سه شنبه هشتم آذرماه ۱۴۰۱ در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد‌.
در این جلسه محمد انصاف دوست رئیس،فرهاد اصلانی دبیر و سیده زهرا صمدیان نائب رئیس هیات تکواندو استان با مسئولین کمیته ها دیدار و گفتگو داشتند.

انصاف دوست سکاندار هیات تکواندو استان گفت: فعالیت بخش بانوان که نیمی از جمعیت ۶۰ هزار نفری تکواندو استان را تشکیل میدهند بسیار حائز اهمیت است و تلاش من و همکارانم در این حوزه بر این مبناست تا با همکاری تنگاتنگ و ارائه خدمات در خور  روز به روز شاهد اجرایی شدن برنامه های نو و مثمر ثمر در حوزه بانوان باشیم‌.

وی ادامه داد: برحسب برنامه ریزی صورت گرفته همه توان و امکانات هیات را شرایط برابر با آقایان برای بانوان فراهم خواهیم کرد تا کمیته های بانوان با انگیزه و تلاش دو چندان در این بخش فعالیت نمایند.

فرهاد اصلانی دبیر هیات تکواندو استان ضمن قدردانی از حضور کمیته های بانوان به تشریح برنامه های  آتی هیات پرداخت و گفت: امیدوارم با همکاری دوسویه بین مسئولین هیات و کمیته ها توان و قدرت هیات پرافتخار البرز بیش از پیش به نمایش گذاشته شود.

این مسئول خاطر نشان ساخت: خوشبختانه با همدلی و وفاق موجود بین مسئولین و خانواده بزرگ تکواندو در چند ماه اخیر شاهد پویشی چشمگیر و گیرا در همه بخش ها بوده ایم.

اصلانی در خلال برگزاری جلسه به سوالات مسئولین کمیته ها پاسخ داد و از فرآیند برگزاری جلسه های تخصصی برای هر کمیته سخن راند.

سیده زهرا صمدیان نائب رئیس هیات تکواندو استان در ادامه به گفتگو با اعضا کمیته ها پرداخت و گفت: هیات تکواندو استان البرز همواره به عنوان هیاتی پرکار، مدعی،قهرمان پرور و زبان زد در بین دیگر استان ها شناخته شده است و این مهم مسئولیت ما را بیشتر خواهد کرد.

وی با اشاره به نقش کلیدی تک تک کمیته ها و ارکان هیات در ثبت موفقیت های گوناگون گفت: امیدوارم این روال رو به رشد همچنان ادامه داشته باشد.

نایب رئیس هیات تکواندو افزود: از همه کمیته های در بخش بانوان میخواهم با ارائه برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت و تلاش در اجرای سیاست های مدون شده هیات ما را یاری نمایند.

شایان ذکر است در این جلسه کلیه کمیته های بانوان با ارائه آمار و عملکرد به تشریح برنامه های خود پرداختند و ضمن اعلام نقاط قوت و ضعف در هر کمیته به تبادل نظر پرداختند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده