سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

رقابت‌های قهرمانی جهان مکزیک؛

کیانی و رضایی حریفان خود را شناختند

روز پنجم رقابت های قهرمانی جهان مکزیک 2022 با برگزاری اوزان 63- کیلوگرم آقایان و53- کیلوگرم بانوان دنبال می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و پنجمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی جهان از روز دوشنبه 23 آبان ماه با حضور 755 تکواندوکار از 120 کشور جهان به میزبانی مکزیک در سالن «متروپلیتن» شهر گوادالاخارا در جریان است و در روز پنجم مسابقات در روز جمعه 27 آبان آبان ماه ایران 2 نماینده خواهد داشت.

در گروه بانوان، ناهید کیانی ملی پوش شایسته ایران در وزن 53- کیلوگرم در یک گروه 44 نفره در دور اول با استراحت مواجه شده است و سپس با برنده دیدار بریتانیا و نروژ رو به رو خواهد شد. در سمت جدول کیانی حریفانی از کشورهای آلمان، سریلانکا، ساحل عاج، تونس، چین تایپه، چین، گینه و اسلواکی حضور دارند.

در گروه آقایان، متین رضایی قهرمان نوجوانان جهان در سال 2022 صوفیه، دور نخست در وزن 63- کیلوگرم «دیوی» گاردیو از کلمبیا را پیش رو دارد و در صورت پیروزی برابر «هاکان رچپر» قهرمان نامدار ترکیه ای و دارنده رنکینگ 4 جهان مواجه می شود. در سمت جدول رضایی، نمایندگان کشورهای ازبکستان، آذربایجان، بریتانیا، مصر، بلژیک، تونس، قزاقستان، آلبانی، قبرس، سریلانکا و کرواسی حضور دارند. در این وزن 55 تکواندوکار شرکت کرده اند.

شایان ذکر است، تا به اینجای رقابت ها رضا کلهر در وزن 68- کیلوگرم و مهران برخورداری در وزن 80- کیلوگرم آقایان توانستند 2 مدال برنز را تصاحب کنند. ابوالفضل عباسی در وزن 87- کیلوگرم، غزل سلطانی در وزن 49- کیلوگرم، نرگس میرنواللهی در وزن 62- کیلوگرم و زینب اسماعیلی در وزن 67- کیلوگرم برابر رقبا شکست خوردند.

هدایت تیم ملی تکواندو بانوان برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی است؛ ندا زارع و مهروز ساعی به عنوان مربی وی را همراهی می‌کنند. در گروه آقایان نیز بیژن مقانلو سرمربی است و مسعود حجی زواره و  نعیما خواجوی مربیان تیم ملی خواهند بود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده