سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

بررسی مشکلات تکواندو شهرستان سراب با حضور مسئولان هیات تکواندو استان

با حضور رئیس هیات استان آذربایجان‌شرقی و سرپرست هیات شهرستان سراب، مشکلات تکواندو سراب بررسی و راهکارهای پیشنهادی ارائه گردید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو کشور و به نقل از هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی ، با درخواست هیات تکواندو شهرستان سراب، مشکلات این رشته با حضور مسئولان استان و این شهر در خانه تکواندو استان آذربایجان شرقی بررسی گردید.

در این جلسه  قربان‌زاده سرپرست هیات شهرستان سراب مشکلات و معضلات رشته تکواندو در این شهر را برشمرده و خواستار مساعدت هیات تکواندو استان برای حل این مشکلات شد.

رنجبرپور رئیس هیات تکواندو استان نیز ضمن تشکر از تشکیل این جلسه، خاطر نشان ساخت که تمام اهتمام هیات تکواندو استان پیشرفت همه جانبه این رشته در تمامی شهرستان‌های این استان بوده و قطعا در مورد شهرسراب نیز اقدامات لازم برای رفع مشکلات موجود و مکاتبات لازم برای تسریع در بازسازی خانه تکواندو شهرستان سراب صورت خواهد گرفت.

لازم به ذکر است در این جلسه رنجبرپور رئیس هیات تکواندو استان، مسعود قربان‌زاده رئیس هیات شهرستان سراب، خانم زاور نایب رئیس هیات استان، واحدی دبیر هیات، امینی مسئول کمیته امور شهرستان‌ها، میلاد قهرمان‌نژاد دبیر هیات شهرستان سراب، خانم قیاضی نایب رئیس شهرستان سراب و مسوول کمیته فرهنگی این شهرستان برگزار حضور داشتند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده