سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

کیانی: آشنایی خوبی با رقبای جهانی ام دارم/ به توانایی هایم برای کسب طلا امیدوارم

نماینده وزن سوم تکواندو بانوان در رقابت های قهرمانی جهان گفت: اکثر رقبایم در رقابت های جهانی مکزیک را می شناسم و از طرفی به توانایی های خودم ایمان دارم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، ناهید کیانی نماینده ایران در المپیک 2020 توکیو، پس از این رویداد روزهای درخشانی را پشت سر گذاشت که از مهم ترین مدال های او می توان به قهرمانی در رقابت های قهرمانی آسیا 2022 چانچئون و مدال طلای بازی های همبستگی کشورهای اسلامی قونیه اشاره کرد.

ناهید کیانی در رقابت های قهرمانی جهان 2017 (موجو- کره جنوبی) و سال 2019 (منچستر - انگلیس) سابقه حضور داشته است و در سومین تجربه حضور خود در این رویداد می خواهد یک مدال ارزشمند از مکزیک شکار کند. کیانی در 90 درصد رقابت هایی که پس از المپیک حضور داشته صاحب مدال شده و اکنون به درخشش در رقابت های جهانی 2022 مکزیک امیدوار است.

ناهید کیانی نماینده وزن سوم تکواندو بانوان در رقابت های قهرمانی جهان مکزیک در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص رقابت های قهرمانی جهان عنوان کرد: بهترین های دنیا در این رویداد شرکت می کنند و باید توجه کرد هر تکواندوکار برای رسیدن به سکو باید مسابقات زیادی را برگزار کند و مطمئنا تعداد بالای بازی ها نشان از حساسیت و اهمیت این رویداد دارد و این مهم باعث می شود بازیکنان آمادگی کافی برای برگزاری چند بازی در یک روز را داشته باشند. 

او ادامه داد: تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته ایم و تا روز مسابقات امیدوارم بهترین خود را ارائه دهیم. به توانایی های خودم بسیار امیدوارم و انشاالله با یاری خدا برای طلای این رویداد به میدان می روم. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده