سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

ساعی: به توانایی ملی پوشان در رقابت های قهرمانی جهان ایمان داریم

مربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: بازیکنان تیم ملی برای درخشش در رقابت های قهرمانی جهان بسیار با انگیزه و توانمند هستند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مهروز ساعی از عنوانداران تکواندو بانوان کشورمان در سال 2007 تجربه حضور در رقابت های قهرمانی جهان به میزبانی پکن در کشور چین را در کارنامه دارد.

ساعی در کنار ندا زارع به عنوان مربی و مینو مداح به عنوان سرمربی در صدد آن هستند پس از قهرمانی در رقابت های قهرمانی آسیا چانچئون این بار دست به شگفتی بزنند و برای اولین بار مدال طلای بانوان ایران در رقابت های قهرمانی جهان را در مکزیک تصاحب کنند.

مهروز ساعی مربی تیم ملی تکواندو بانوان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو درباره شرایط ملی پوشان پیش از اعزام به رقابت های قهرمانی جهان عنوان کرد: بازیکنان از ابتدای سال در اردو حاضر هستند و در رویدادهای مختلفی شرکت کردند که توسط کادر فنی تیم ملی سنجیده شدند و در نهایت برترین ها در تیم اعزامی به رقابت های جهانی مکزیک حضور پیدا کردند.

ساعی با اشاره به انگیزه بالای ملی پوشان برای درخشش در رقابت های قهرمانی جهان، بیان کرد: ملی پوشان از نظر روحی و جسمانی در شرایط ایده آلی هستند. از ابتدا به تیم ملی بانوان ایمان و اعتقاد داشتیم و البته در کنار آن به توانایی کادر فنی نیز ایمان داریم. سعی کردیم توانایی های خودمان و بازیکنان را در این مدت زمان محک بزنیم و البته به چالش بکشیم و خدا را شکر طی این مدت اتفاقات خوبی برای تیم افتاد. بازیکنان با انگیزه هستند و امیدواریم توانایی هایشان را در این رویداد بزرگ که قطعا برترین ها پا به آن می گذارند، ثابت کنند.

مربی تیم ملی تکواندو بانوان در خصوص شرایط مهلا مومن زاده نایب قهرمان انگلیس در سال 2019 بعد از عمل جراحی اش، اظهار کرد: مهلا مومن زاده با توجه به عمل جراحی که در ناحیه زانو داشت مدتی دوران نقاهت خود را سپری کرد و سپس رفته رفته به شرایط خوب خود برگشت. حدود 2 ماهی مومن زاده با تیم ملی تمرین کرد و روزهای ابتدایی که در اردوی تیم بود سعی کردیم آهسته آهسته با او پیش برویم تا مبادا اتفاقی برایش بیافتد و خداراشکر شرایط خوب پیش رفت؛ او در رقابت های انتخابی بسیار خوب ظاهر شد و توانست در وزن اول نام خود را برای حضور در رقابت های جهانی ثبت کند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده