سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تکواندو قهرمانی جهان مکزیک -10

خدابنده: برای درخشش در رقابت های قهرمانی جهان انگیزه فراوانی دارم

کاپیتان تیم ملی بانوان گفت: مطمئنا برترین های جهان در قهرمانی جهان شرکت می کنند و امیدوارم بهترین خودم را در روز مسابقه نمایش دهم .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، اکرم خدابنده کاپیتان تیم ملی تکواندو بانوان با کوله باری از تجربه و مدال های رنگارنگ، در تلاش است در چهارمین تجربه خود در رقابت های قهرمانی جهان خوش بدرخشد. او حالا به عنوان باتجربه ترین ملی پوش تکواندو بانوان ایران شناخته می شود. قهرمان آسیا در سال 2022 در نظر دارد در سن 31 سالگی ویترین افتخارات خود را تکمیل کند.

اکرم خدابنده در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص بیست و پنجمین دوره رقابت های قهرمانی جهان مکزیک، اظهار کرد: من تجربه حضور در این رویداد را دارم و می دانم تا چه اندازه رقابت های قهرمانی جهان مهم است. مطمئنا برترین های جهان در این رویداد شرکت می کنند؛ انگیزه فراوانی داریم و امیدوارم بهترین خودم را در روز مسابقه نمایش دهم تا با کسب موفقیت دل هموطنانم را شاد کنم.

او ادامه داد: رقابت های قهرمانی جهان مسیری برای رسیدن به رقابت های المپیک است و هر تکواندوکاری که در مکزیک روی سکو برود، راه را برای رسیدن به پاریس هموار می کند. من نیز به نوبه خود تمام تلاشم را می کنم تا ویترین افتخاراتم را با قهرمانی جهان تکمیل کنم.

خدابنده با اشاره به دلچسب ترین مدالی که طی این سال ها به دست آورده است، بیان کرد: در این یازده سال که عضو تیم ملی هستم، مدال های متعددی کسب کرده ام که از مهم ترین های آن می توانم به طلای قهرمانی آسیا 2022، نقره بازی های آسیایی، طلای ارتش های جهان و ... اشاره کنم. همچنین یکی از مدال های خاطره انگیز من طی این سال ها رقابت های یونیورسیاد بود که بعد از 20 سال با حضور برترین های جهان سکوی اول را به خود اختصاص دادم. با وجود اینکه در بازی های آسیایی کره جنوبی در حق من ناداوری شد اما نقره این رویداد برای من ارزشمند است. همچنین کسب مدال طلای آسیا و عنوان ارزشمندترین بازیکن برایم بسیار دلچسب بود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده