سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

عبداللهی: تلاش شبانه روزی ملی پوشان در هوشیمینه جواب داد

سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان گفت: بازیکنان تیم ملی نوجوانان در رقابت های قهرمانی آسیا تمام تلاش خود را برای موفقیت کردند.

وحید عبداللهی سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان کشورمان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص رقابت های قهرمانی آسیا به میزبانی ویتنام، عنوان کرد: ۲۸۵ بازیکن در قالب ۲۸ تیم در این دوره از مسابقات شرکت کردند که با توجه به اینکه این مسابقات دارای ۲۰ امتیاز در راستای کسب سهمیه المپیک بود، مدال آوران قهرمانی نوجوانان جهان که اغلب آسیایی بودند، در این مسابقات حاضر شدند.

عبداللهی ادامه داد: همچنین تیم چین که در مسابقات قهرمانی جهان شرکت نکرده بود با یک تیم یکدست و بسیار خوب در این مسابقات حاضر شد. مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و تیم ایران با کسب ۵ مدال طلا و ۲ نقره و ۲ برنز به مقام قهرمانی رسید که این مهم به جز همدلی بین کادر فنی و بازیکنان بدست نمی آمد . تلاش شبانه روزی بازیکنان ما نتیجه داد و ملی پوشان در این مسابقات از بیشترین و بهترین تکنیک و تاکتیک ها استفاده کردند که مورد تمجید حضار نیز قرار گرفتند. نهایتا هم عنوان بهترین بازیکن به امیرحسین ملکی ملی پوش کشورمان رسید.

سرمربی تیم ملی نوجوانان درباره سطح بالای این رقابت ها عنوان کرد: فدراسیون جهانی برای تشویق این رده سنی برای این مسابقات امتیاز بالایی در نظر گرفته است که تمام کشورها با تمام توان در این مسابقات شرکت و شانس خود را برای کسب امتیاز سهمیه المپیک امتحان کنند. مثلا بازیکنانی که در مسابقات جهانی نوجوانان ۷۰ امتیاز و در این مسابقات ۲۰ امتیاز کسب کرده اند، رتبه شان به زیر ۳۰ نفر اوزان المپیکی خواهد آمد و می توانند با صلاحدید کادر فنی بزرگسالان به مسابقات گرندپری اعزام شوند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان درباره انتخاب به عنوان برترین مربی این تورنمنت اظهار کرد: در این دوره عنوان بهترین مربی آسیا به من رسید که جا دارد از کادر  فنی  تیم ملی متشکل از یوسفعلی حاجی پور و ابراهیم افتخاری تشکر کنم.

عبداللهی با اشاره به اینکه این تکواندوکاران آینده سازان تکواندو ایران هستند، بیان کرد: باید این تکواندوکاران با برنامه ای دقیق حفظ شوند. این نوجوانان شاید در 2 سال آینده به رده بزرگسالان راه پیدا نکنند اما می توان با حضور ملی پوشان در تیم ملی امید  با حفظ و تحت نظر گرفتن،  آینده ای روشن هم برای آن ها و هم برای تکواندوی کشور ترسیم کرد.

او در پایان متذکر شد: از فدراسیون تکواندو، سازمان تیم های ملی و تمامی کسانی که در جهت انتخابی، اردو و اعزام این تیم زحمت کشیده اند؛ کمال تشکر و قدردانی را دارم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده